راست و دروغ حقوق دو میلیاردی در وزارت‌بهداشت
قائم مقام وزارت‌بهداشت با تشریح صحت و سقم حقوق دو میلیاردی در وزارت بهداشت گفت:کسانی که اینچنین ادعای می‌کنند باید پس از بررسی نهادهای نظارتی نسبت به این ادعای خود پاسخ حقوقی دهند ولی از بررسی این حقوق‌های نجومی توسط سازمانهای نظارتی استقبال می‌کنیم.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
لطفا یک سری هم به فیش حقوقی شهرداران مناطق بندازید خیلی جالبه مطمئن باشین باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
لطفا یه نگاهی هم به فیش حقوق من جوون تحصیل کرده بیکار بندازید! خندتون میگیره، اخه فیشم کجا بوده دلتون خشه!
حسین سنجری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
با این حساب خزانه وزارت بهداشت باید چند صد برابر خزانه بانک مرکزی باشد. در اصلاح می گویند یا طرف شلاق نخورده یا نمی داند هزار یعنی چند تا. دو میلیارد آن هم بدون سر و صدا یعنی همه پزشکان این مبلغ را می گرفتند والا تبعیض موجب سر وصدا قبل از این ها می شد. حال این مبلغ را در تعداد پزشکان وزارت بهداشت ضرب کنید . می شود کل درامد 10 ساله کشور از محل فروش نفت که در یک سال به پزشکان پرداخت شده. ایا با عقل جور در می اید.!!!!!!!!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
با سلام
اولا نگفته تمامی پزشکان حقوقهای میلیاردی می گیرند. مثل اینکه شما بگین تمامی مدیران حقوهای 200 میلیونی میگیرن.
ثانیا این رو که خود وزارت بهداشت تا به الان تایید کرده که متوسط حقوق پزشکان 13 میلین و حتی بعضی بالای 100 میلین می گیرند
ثالثا اگر پزشکان عمومی را حذف کنیم اکثر پزشکان درآمدی بین 50 الی 200 میلین دارند
رابعا ان شاالله بعد از بررسی سازمان بازرسی کل کشور گند پرداختهای غیر قانونی در وزارت بهداشت در می آید. چطور می شود که بودجه این وزارت خانه بیش از 3 برابر شده ولی مردم تغییری در وضعیت بیمارستانها حس نمی کنند پس معلوم می شود که اکثر آن صرف پرداخت کارانه پزشکان شده است.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار