جوایزی مانند «کن» دوپینگ سینماگران سکولار ایرانی است/ دنیای غرب از فهم «قاسم سلیمانی» عاجز است
داریوش سجادی در گفت‌و‌گوی تفصیلی با خبرگزاری دانشجو:
فلاکت و نحافت را می‌توانید در سکولاریسم مسلط جهانی و جهل ایشان از عمق معرفتی دین ردیابی کنید. نمونه برجسته آن ناتوانی نظامیان جهان سکولار از فهم «قاسم سلیمانی» است!
تعداد نظرات: ۱۰
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
فرمایشات آقای سجادی در روشهای زیرکانه فرهنگ غربی(خصوصا آمریکایی) در انحراف جامعه و خصوصا جوانان بسیار منطقی و دلنشین است ولی بهتر بود ایشان به نقش اختلاس گران و غارتگران بیت المال و پشتیبانان آنها و نقش آقا زاده های مفسدکه تقریبا همگی داعیه دینداری و تقوا داشتند نیز در رویگردانی جوانان از دین و رو آوردن به فرهنگ غرب هم اظهار نظر میکرد .
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
آن جوانی که قادر نیست تفکیک کند که دین داری من ربطی به گناهان دیگران ندارد ..بهتر است بی دین بماند... بعد از حضرت امیر همه خلفای اسلامی همشان جزو اشرار تاریخ بودند .. با توجه به این بداهت تاریخی و پیش فرض فرمایشات شما اصولا دینی نباید به ما می رسید که ما برای قبول یا رد ان تاقچه بالا میگذاشتیم .. برای بی دینیمان دنبال بهانه های بنی اسرائیلی نباشیم..
ناشناس
Germany
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
با شناختی که از ایشون دارم باید بگم که سردار سلیمانی کاندیدا نخواهند شد مطمءن باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
این حرفا و تبلیغات دکتر سلام در کنار تبلیغت اصلاحطلبان نشان از بستر سازی برای حضور قالیباف در انتخابات به عنوان عاملی برای پیروزی اصلاحطلبان است چرا که اگر روحانی رای بیاره یا قالیباف همانند ریاست لاریجانی و عارف در هر صورت پیروز آن اصلاحطلبان هستند که این مهم بدون کمک ویزه جنتی میسر نمی باشد البته اگر احمدی نژاد بخواهد وارد میدان شود
محمد م
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
زنده باد تنها اصلاح طلب دوست داشتنی دنیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
آقای جو گیر که سر هر حرفی کف و سوت میزنی این را بدون که هر حرفی زوایای پنهانی داره که جنابعالی از درکش عاجزی و درضمن هیچ فرد فاسد و فساد طلبی نمیتونه دوست داشتنی باشه
ناشناس
Germany
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
«افشای جزئیات پروژه ایرانی راکفلرها» را در رجانیوز بخوانید تا حدس بزنید کدام عنصر اطلاعاتی دیگری برای بازدید و سخنرانی از دانشگاه به ایران دعوت می شود. در دانشگاه ها قرار است چه اتفاقاتی بیفتد تا راه برای سلطه دوباره آمریکا بر ایران آماده شود؟ نفوذی های داخلی کجاها و چگونه قرار است در دانشگاه ها پادویی کنند؟
وطن پرست
Spain
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
درمورد تسلط ایشون و قدرت بیان اقای سجادی شکی نیست ولی تو مقاله قبلی هم که درمورد برجام بود یک موردی وجود داشت که نشانه از اشتباه استراتژیک ایشون می داد. ایشون معتقد بود سیاست خارجی امریکا صرفا بیزینس هست در حالیکه در این چهارچوب حمایت بی چون و چرا امریکا از سیاست های اسراییل درمنطقه هیچ توجیحی نداره. چرا که اگه امریکا اسراییل رو از معادلات سیاست خارجیش حدف کنه به سود بسیار بیشتری می رسه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
چی شده که گرگ فساد طلب توبه کرده
امید کشفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
ایشان تنها اصلاح طلبی هست که قبولش دارم
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار