بخشنامه جدید نوبخت برای پرداخت حقوق/ سران قوا و وزرا از این ماه زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند/ تعیین تکلیف کارانه گروه پزشکی تا ماه آینده
مصوبه شورای حقوق و دستمزد مبنی بر تعیین حقوق و مزایا و سایر پرداختی‌های دستگاه‌های اجرایی با بخشنامه رئیس سازمان برنامه و بودجه از این ماه به اجرا درمی‌آید.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Germany
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
خالص پردختی ماهیانه چه ربطی به درآمدهای نجومی دارد که حضرات از شرکت ها و صندوق های مختلف دریافت می کنند > آنها که اصلا در فیش حقوق هم وارد نمی شوند. وام های کلان بانکی و رانت های میلیاردی را آقای نوبخت با این بخشنامه چگونه می خواهد کشف و جلوگیری کند. امثال صفدر هزاران راه می دانند که این بخشنامه را دور بزنند. اما ، خوب است که خود جناب صفدر در این ماجرا «ذخیره نظام» تشخیص داده شدند. الحمد لله رب العالمین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
اوا خواهر النگو هات نشکنه
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
افزایش کارانه و تعرفه های پزشکی بزگترین ضربه را به نظام بودجه بندی کشور زده و سبب رکود بی ساقه در کشور شده چرا که با اجرای بدون کارشناسی این طرح، بودجه عمرانی به وزارت بهداشت داده شد که سبب رکو شدید شده است و همچنین به دلیل بار مالی بسیار زیاد باعث بدهی 7 هزار میلیاردی بیمه ها شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
مردم و نخبگان باید سه چیز را به دقت رصد کنند: 1- قرا دادهای نفتی(بدلیل احتمال کرسنتهای دیگر) 2- طرح تحول سلامت (که طرح تحول درآمدها و کارانه های نجومی پزشکان شده است) 3- بخش کشاورزی که بدنبال اجرای بدون کارشناسی و تولید محصولات تراریخته در کشور می باشند (بدلیل تهدید نسل)
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
الان یک سوال ریز داریم: آیاضوابط این دستورالعمل شامل اون آقاهه ذخیره نظام وشرکا هم میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
رئیس جمهوری می تواند با فساد های گوناگون جدی مبارزه کند که خود و اطرافیانش الوده به فساد نباشند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
اگر پرده از دارایی مسئولین و مدیران ارشد برداشته شود انگاه می توان تشخیص داد کدام مدیر یا مسئول خادم و یا خائن بوده است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
پیشنهاد می شود کمپینی در خصوص دارایی های مسئولین براه اندازید تا ببینیم کدام مسئول جیغ بنفش می کشد
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار