واکنش سازمان ملل به حملات عربستان علیه مجلس ترحیم در یمن
هماهنگ کننده انسانی سازمان ملل متحد در یمن حملات اخیر هوایی ائتلاف تحت فرمان رژیم سعودی به یک مجلس ترحیم در یمن را «شوک‌آور و تکان‌دهنده» خواند و با درخواست توقف فوری حملات علیه غیرنظامیان این اقدام را محکوم کرد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
سازمان ملل در قعر جهنم جای دارد . چون تازه از خواب بیدار شده و بزودی به خواب ابدی میرود . به خاطر سکوت هایی که کرده پیرامون کشتار حیوان گونه مردم یمن به بدترین عذابها گرفتار میشود . آمین بگوئید ظالمین را عذاب الهی از بین ببرد .
به کدام گناه بمب سر مردم میندازی ؟
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
تاریخ خواهد نوشت که در زمان بان کی مون سیاهروی این فجایع رخ داد و پولهای سعودی دهان این کره ای دنیادار را بست . این مصائب تکان دهنده ای که در مقابل وجدان کور جهان در یمن و خاورمیانه اتفاق میافتد نوید پیروزی مسلمانان بر نو استعماگرانی است که رژیمهای دست نشانده را بر مردم این منطقه جهان مسلط کردند و آنان را از نظر نظامی و سیاسی و مالی تقویت کردند تا اینگونه بی رحمانه و وحشیانه مردم منطقه را سرکوب کنند و این فجایع را بوجود آورند مرگ بر امریکا و دست نشاندگانش و در رأس آل سقوط ننگین صبح پیروزی بر اهریمنان نزدیک است . انشاء‌ لله .
مرتضی رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
باسلام لعنت ملائک وانبیا واولیا وا وصیا جمیعا صلوات الله علیهم وخلائق بر ٱل سقوط باد ای شیاطین محض ای شجره خبیثه(به تعبیرسیدنا قائدناالامام سید علی خامنه ای ازابنا سیدالمرسلین )که ب حق بهترین کلمات را برای این ال خبیثه بکاربردند دقیق الان زمان رسوایی وسیع این سران داعش است که باید حتی در ایران عزای عمومی اعلام گردد وصداوسیما الان باتمامی امکانا این جنایات را به تمام ملل گزارش نموده واطلاع رسانی بسیار قوی داشته باشندوبصورت سراسری وجهانی مراسم یادبود برای شهدای این واقعه غمبار وفاجعه عظیم برقرارنمایند باید برای این شهدا روزجهانی محکومیت تعیین شود رژیم خبیث ال ضلمان درست عین رژیم صهیونیستی ازٱب‌گل ٱلودسوریه
ماهی گرفتند ای مردم صدای پای خاتم الائمه ص شنیده میشودتمام حسابهای خود راچک کنید
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
واقعا خسته نباشه سازمان ملل . . .
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
تنها را نجات یمن کشاندن جنگ به داخل عربستان است
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار