از «CNN» تا «‌BBC»؛ رسانه‌های دنیا درباره امام حسین(ع) چه می‌گویند؟
گزارشی از یک کمپین حسینی در قلب دنیای مدرن
جنبش who is Hussein حالا دیگر یک جنبش جهانی است. بیشتر رسانه‌های بزرگ دنیا به واسطه فعالیت‌های این گروه به بررسی زندگی و آرمان‌های امام حسین(ع) پرداخته‌اند.
تعداد نظرات: ۹
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
جوان ایرانی فقط بلده بشینه تو خونه پاشو بندازه روی پاش بخوره بخوابه . کاری بلد نیست که .
م.ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
تو خوبی...
جوان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
کی این روش زندگی (!) کردن رو بهش داده؟ از اول زندگی همراهش بوده یا بعدا با اشتباهات خیلی از مدعی ها، یه بلای فرهنگی سرش اومده؟ اگر ادعای امام حسینی بودن دارید برید وضعیت خراب آموزش و پرورش رو درست کنید که اعتیاد و بددهنی و همجنس بازی و فسادهای مختلف داخلش مملکتو برد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
کار خوب رو باید یاد گرفت
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
من موافق نبودن زبان فارسی و افراد ایرانی تو این جنبش هستم. تا وقتی دارن مستقل از ایران فعالیت می کنن دهن مخالفان داخلی و وهابیت در خارج ایران در مورد این جوانان بسته است. ای وای اگر کمی اینها به ایران ربط پیدا کنه، بعد از اون زبان همه نیمه روشن فکران درازه که آی سرمایه ها و صدقات مملکت در جاهای دیگه خرج شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
با جمله آخرتون موافق نیستم
این ایران و جوانان ایرانی هستن که نام امام حسین علیه السلام رو تو دنیا زنده نگه داشتن
این انقلاب ماست که باعث بیداری خیلی از این جوانان اروپایی شده
این تاثیرات انقلاب اسلامی ماست
چرا با این جمله به جوانان خودمون توهین میکنید
جوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
با سلام گزارش زیبایی بود.سوال انتهای متن هم تامل برانگیز بود.نهادهای دولتی که همیشه سشون شلوغ بوده و هیت و کارای مهم تری دارن.بنظرم این کار مهم رو ما دانشجویان و جوانان ایرانی باید پیگیری کنیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
نگران...
یکی از کارهای دشمن برای دراز مدت ساختن بدل است که همانطور که میدانید وهابیت شاخه ی ساختگی استعمار از اسلام سنی بود و همینطور بعدها شیعه انگلیسی در کنار آن قرار گرفت بدل سازی یکی از حربه های دشمن است تا با بوسیله بدل بتواند تفسیر مورد نظرش را از سوژه ی خودش بسازد و به جهان معرفی کند داعش امروز نتیجه صدسال فعالیت استعمارگران در تولید وهابیت و به مرور و تفسیرهای جدید از اسلام است که امروز با نمای داعش به جنگ اصل اسلام آمده است.
لذا نباید به سادگی از اینچنین حرکت هایی گذشت پرچم امام حسین و عدالت خواهی او و نماد حسین امروز ایران است و از رموز پیروی های ایران همین نماد حسین است پس دشمن حق دارد که برنامه ریزی برای حسین کند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
از این منظر دیگر نمی توان به سادگی از کنار این دست کمپین ها گذشت می توان کمی هم احتیاط کرد در تحلیل و تفسیر به جهت اینکه مصادره ی امام حسین و تفسیر جدید از قیام او یکی از خطرناکترین حربه هاست همانطور که دولت محترم از قیام عاشورا تفسیر مذاکره کرد...!
یا مصادره ی آرمان های آزادی، حقوق بشر، عدالت خواهی توسط استعمارگران و استفاده از همین آرمان ها جهت منافع خود علیه مستمندان و کشورهای ضعیف تر...
لذا اول اینکه نباید اجازه تفسیر به دیگران داد و دوم اینکه به حرکت های این چنینی نباید چندان خوش بین بود.
موفق باشید
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار