۱۲ خواسته زنان از یک رابطه که هرگز نمی‌گویند
هیچ زنی عادت ندارد چیزی را که می خواهد به زبان بیاورد اما می توانم به شما اطمینان دهم که بیشتر زنان نیاز دارند و از شما می خواهند که موارد زیر را به آن ها تقدیم کنید.
تعداد نظرات: ۷
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
این مقاله رو ظاهرا یک زن نوشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
شر و ور نبافید
فاتحه زندگی مردمو میخونید با این اراجیف روانشناسی مسخره
ایمان کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
کاملا موافقم یعنی چی این اراجیف هیچی دیگه از فردا بگید نوکری و خونه داری و همه کار کنید.... ول کنید بابا معلومه زن نوشته اینو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
احسنت دقیقا
محمدشریف خضری-سامران
Netherlands
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
با سلام.نکاتی بسیار مهم ومفید وموثر درنهایت سادگی ولی درکل تاثیر پذیر رااشاره نموده اید که اگر رعایت شود خیلی کمک خواهد نمود به یک زندگی مشترک.ممنون بابت چیدمان وگلچین مطالب.
ناشناس
Sweden
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
روانشناسی چرت و پرت است. زنها شوهرها را نمی خواهند و شوهرها هم زنها را نمی خواهند چرا که هر روز صدها مرد و زن نامحرم را در خیابان و دانشگاه و اداراه و تلویزیون و ماهواره تماشا می کنند و اگر اهل دیدن فیلمهای مبتذل هم باشند که دیگر بدتر. آن دوره ای زن و شوهرها از هم راضی بودند مال زمانی بود که ارتباط بین زن و مرد در جامعه بشدت محدود و مرز بندی شده بود. الان دیگر خانواده بی معنی است. زن می تواند کار کند و مستقل باشد و بی نیاز به شوهر باشد. برعکس قدیم که وابسته به نفقه شوهر بود. مرد هم می تواند در محیط جامعه با انواع روشهای غیر شرعی خود را ارضا کند. به بچه هم نیازی نیست چرا که قبلا بچه نیروی مولد تولید در خانواده و بیمه پیری پدر و مادر بود که دیگر نیست.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
من 8 ساله ازدواج کردم و 2 تا بچه هم دارم. خدا رو شکر زندگی خوبی دارم با خوندن مقاله اتون کلی حذ کردم بدون اینکه این مطالب رو قبلا خونده باشم اونها رو اجرا میکردم و موفق هم بودم. ممنون از مطالب خوبتون.
ارسال نظرات
captcha