نقض برجام هزینه هنگفتی برای آمریکایی‌ها دارد
وزیر دفاع:
سردار دهقان به توافقات برجام اشاره کرد و گفت: هر نوع تعلل، نقض و بازگشت از مسیر توافق‌شده هزینه هنگفتی برای آنها دارد و متضرر اصلی هر اقدام جاهلانه و مغرورانه از سوی آنها، خودشان خواهند بود.
تعداد نظرات: ۲
مهدی امین محمدی
Japan
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
سلام ببخشید مگر آمریکا تا امروز به برجام عمل کرده که ازین به بعد بخواد هزینه سنگینی برای اجرا نکردنش پرداخت کنه؟اساسا از نظر دولت چه چیزی نقض برجام شمرده میشه؟ برای یک بارهم که شده تعریف خودشون از نقض برجام رو برای ما شرح بدن. اگر منظورشون خطوط قرمز امام امت هست که وضعش مشخصه. و آمریکا چه تعهدات دیگری رو باید زیر پا بزاره تا بتونه برجام رو نقض شده ببینه از نگاه مسئولین ما!!! فکر کنم همین امروز اعلام شد که آمریکا قانون تحریم‌های موشکی و هسته‌ای را ۱۰ سال تمدید کرد!
از خبرگزاری ها درخواست می کنم که این سوال رو از مسئولین که این حرف رو می زنند بپرسند و منتشر کنند تا ببینیم چه دلیلی دارن برای حرفشون؟
متشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
اگر نقض برجام ضرر هنگفتی برای انها دارد و برای ما ندارد پس چرا اینقدر دولت خودش را باخته و مرتب بیانیه صادر میکند!!!؟ / چرا اینقدر وزیر امور خارجه به کشور های اروپایی سفر میکند و التماس میکند که اروپایی ها به برجام پایبند باشند!!؟ / اگر واقعا لغو برجام از طرف امریکا و اعمال تحریم های بیشتر ضرری برای ما ندارد پس چه کاری بود که ۳۰ ماه مذاکره کردید که تحریم ها برداشته شود!!؟ پس اگر ضرر هنگفت برای ما نداشته و ندارد اجازه بدهید ترامپ برجام را پاره کند / این فرمایشات شما مثل همان است که یه نفر از هتل ده طبقه سقوط کند و وقتی به طبقه پنجم رسیده بگوید خدارا شکر که هنوز زمین نخوردم / با این فرمایشات فقط خودتان را ظاهرا ارام میکنید /نتیجه اعتماد بیجای به گرگ و گوش نکردن به توصیه های رهبری را خواهید دید
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار