مونیز گفت اوباما جلوی قوانینی که مانع اجرای برجام است را خواهد گرفت
صالحی در دیدار با وزیر انرژی آمریکا:
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: وزیر انرژی آمریکا گفت اوباما با استفاده از اختیارات خود کماکان جلوی اجرای تمام بخش هایی از این قانون که مطابق با برجام نبایستی اجرا شوند را خواهد گرفت.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
هه هه هه....اوباما کیه که مونیز باشه.....دیگه دوتاشون رفتن ...هوتوتو...دلتون رو با این حرفها خوش کنین....ولی وجدانا قسم جلاله نخور...
م.ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
این آقای محترم با آن فریادهای بلندی که قسم های جلاله یاد کردند چه قدر خوب است که بیایند در مقابل ملت عذرخواهی و اظهار شرمندگی کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
بازم سالگرد تولد نوه جان است و کادو دادن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
اگر خیلی برش دارید اگر راست میگویید که اوباما را مجبور میکنید تحریم ها را اجرا نکند اول تکلیف ۲ میلیارد دلار ی امریکا به ناحق دزدید را مشخص کنید اینهمه شکایت کردید چه شد؟؟؟ اگر واقعا توانایی داشتید اجازه خرید ۱۰۰ فروند هواپیما را میگرفتید اما چه شد؟ نه شرکت اروپایی هواپیما به شما داد نه شرکت امریکایی آخرش هم رفتید با یک شرکت نوپای ژاپنی قرارداد خرید هواپیما بستید اصلا اگر اوباما میخواهد جلو اجرای اجرای تحریم داماتو را بگیرد ، دیوانه بود که انرا امضاء کرد!!؟ با ۳۰ ماه مذاکره چه کردید؟ که در ۶ ماه میخواین بکنید!؟اقای صالحی حقیقت این است شما میخواهید این موضوع را انقدر کش بدهید و قرص به مردم بدهید تا خرتون از پل انتخابات ۹۶ بگذرد. دوبار فریب خوردید کمه؟ یکبار زمان خاتمی یکبار هم الان!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار