برجام نقض شود واکنش ایران شدید خواهد بود/ اخیرا شاهد برخی اقدامات نامعقول در آمریکا هستیم
صالحی در کنفرانس بین‌المللی امنیت هسته‌ای:
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه پایداری این توافق منوط به انجام تعهدات و اقدام متقابل سایر طرف‌هاست، تاکیدکرد: در صورت نقض برجام از سوی سایر طرف‌ها واکنش ایران قاطع و شدید خواهد بود.
تعداد نظرات: ۳
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
بسم الله الرحمن الرحیم
از روزیکه مذاکرات با آمریکائیها به صورت مستقیم شروع شده است این پرسش مطرح گردیده که، اگر آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد ما چه میتوانیم بکنیم!
در طول بیش از سه سال گذشته هیچ پاسخی به این پرسش داده نشده است و اکنون هم کسانیکه خودشان بارها قسم و آیه می خوردند که خیال همه راحت باشد و آب از آب تکان نخواهد خورد می گویند که واکنش ایران قاطع و شدید خواهد بود ولی نمی گویند که چه واکنشی!
زیرا در دورۀ ریاست جمهوری آقای خاتمی همین کسانیکه برجام را به تصویب رساندند تأسیسات اتمی کشور را تعطیل کردند و بعد از 2 سال کشور را با یک بحران مواجه کردند و تحویل دولت بعدی دادند تا هر چه تحریم و قطعنامه است به کشور سرازیر شد و بعد از مدّتی دوباره همان آقایان شدند مسئولین کشور و تحریم دوباره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
دکتر جون منظورتون فشار ایمیلی که نیست؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
نه دیگه اون جواب نمیده پرتاب عزتمندانه خودکار هم که دیگه دموده شده زانو زدن شجاعانه هم که شاید جواب بدهد اما فکر کنم این سری پرتاب کفش مفید باشد
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار