ظریف: برای اجرای برجام وقت زیادی صرف کردیم/ پیش‌بینی می‌کردیم آمریکا عهدشکنی کند
وزیر امور خارجه با بیان اینکه برای اجرای برجام وقت زیادی صرف کردیم، گفت: این واقعیت وجود داشت که بدعهدی‌های آمریکا برای ما قابل پیش‌بینی بود و ضرورت ایجاب می‌کرد برای گرفتن حقوقمان که در برجام روی کاغذ آن حقوق را گرفته بودیم، اقدام کنیم.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
اگر پیش بینی میکردید!! پس چرا تعهدات ایران را قبل از اجرای تعهدات امریکا عملی کردید!!؟ و قبل از اینکه تمام تحریم ها برداشته شود قلب راکتور را باسیمان پر کردید!؟ اگر میدانستید و اعنماد کردید اشتباه نکردید خیانت کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
اگر از ایران دعوت شده تنها برای اقتداری است که امثال سردار سلیمانیها بوجود اوردند. شما به گفته خودتان از ترس جنگ سر میز مذاکره رفتید. واقعا که!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
ببخشیدا پس این منتقدهای بی شناسنامه، بی سواد از جای معدود تغذیه شونده کیا بودن؟ دیگه چرا اینقدر لازم بود منتقدها اینقدر فریاد بزنن آقا یه چیزی داریم به اسم یوترن، آقا یه چیزی داریم به نام آمریکا که عهد شکنی می کنه، یه چیزی داریم به نام پیشرفت علمی و صنعتی کشور که چند سال عقب می افته، -- شما بودی پنبه کرده بودی تو گوش ـت، به هر حال گذشته گذشته، حالا ببینم با وجود این پیش بینی جنابل عالی این فریادیند برگشت پذیری رو کی انجام میدین؟؟؟؟ توی اینم می خواین یه چند سالی فقط حرف بزنین که آره ما می دونتسیم!!! دونستنت به چه درد ما می خورده عمل کن عزیز، عمل، ما نتیجه میخوایم، حرف خالی باد هواست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
شما که میدونستید آمریکا عمل نمیکنه و شما هم سراسیمه اومدید تعهدات خودتون رو انجام دادید با این حساب شما خیانت کردید به ما.فقط حرف میزنید و وضعمون رو هم به این روز درآوردید.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار