ربیعی از مجلس رای اعتماد نگرفت + فیلم و عکس
گزارش کامل از جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس
وکلای ملت پس از استماع توضیحات نمایندگان استیضاح‌کننده و همچنین پاسخ‌های وزیر کار، با ۱۲۹ رأی موافق اعتمادشان را از وزیر کار برداشتند و ربیعی از این سمت برکنار شد.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
مجلس بی بخار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
من یک بازنشسته ام. امسال ۳۰۰ هزارتومان به خقوقم اضافه شد. یعنی ۲میلیون و صد هزار تومان بعد از ۳۰ سال کار کردن در وزارت بهداشت با مدرک کارشناسی میگیرم. آیا حق من اینه که با این همه گرانی و تورم حداقل یک میلیون به حقوقم اضافه بشه یا سیصد هزارتومان . شما با دو نیلیون و صد تومان میتونید چهار نفر رو اداره کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
حرفم رو مبنی بر بی بخار بودن مجلس پس میگیرم

بالاخره مجلس ازز خودش بخار نشون داد و یه قدم شجاعانه ای برای حل مشکلات مردم برداشتان شاءالله مفید باشه
اللهم اصلح کل فاسد فی امور المسلمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
بالاخره یکی باید از دولت قربانی میشد که قرعه با نام ایشان درآمد. به امید استیضاح وزیران بعدی بداخلاق .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
بیکار نشدند می روند دانشگاه تدریس می کنند خیلی هم راحت و بدون دغه دغه به زندگیشان می رسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
نه خوشحالیم نه ناراحت اگر ی ربیعی در ایجاد مشکلات اقتصادی پیش آمده برای جامعه کارگری و بازنشسته و.. نقش داشته که استیضاح کار صحیحی بوده اگر نقش نداشته شائبه فداشدن ایشون برای ماندن وزریر اقتصاد و.. بیراه نیست/ هرچه که باشد پیام خوبی برای دولت بود که حتی اگر وزیری قبلا از مجلس دوبار یا بیشتر رأی اعتماد گرفته باشد اما عملکرد مناسبی نداشته باشد دلیل نمیشود که مورد بازخواست قرار نگیرد البته انتظار میرود در شرایط کنونی نمایندگان ملت بیشتر کسانی رو که در دولت مسائل اقتصادی کشور رو اداره میکنند و تصمیم گیر هستند بیشتر زیر ذره بین قرار داده و عملکردشون رو با توجه به قانون و مصالح کشور بسنجند / قطعا شرایط پیش امده بویژه برگشت و تشدید تحریم ها توسط دشمن با هدف ایجاد نارضایتی در مردم و.. جای مسامحه و کوتاهی و رودربایستی با مدیران نالایق و ناشایست و یا مبارزه با مفسدین اقتصادی باقی نمیگذارد و قطعا در این راه حب و بغض نسبت به فلان جناح یا فرد نباید دخیل باشد بلکه پیشرفت کشور و کمک به رفاه و کاهش فشار اقتصادی بر مردم که رضای الهی را درپی دارد مورد نظر خواهد بود ان شاء الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
کاش معلوم میشد چه کسانی رای موافق و مخالف داده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
مجلس اگر میخواست جلوی این وضع بد اقتصادی و معیشتی را بگیرد میبایست خیلی زودتر به نابسامانیهای مدیران اقتصادی دولت رسیدگی میکرد بعد از مرگ سهراب ....؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار