تحریف صحبت‌های رهبرانقلاب توسط رسانه‌های اصلاح‌طلب
دیدار رهبرانقلاب با دست‌اندارکاران مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی در حالی برگزار شد که صحبت‌های مهم و قابل توجهی در آن بیان شده است.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کسی که حرف میزنه ولی خلاف حرف هایش عمل می کنه، اسم حرف هایش را چی باید گذاشت؟!!!(دروغ، فریب و نیرنگ و حیله)؟؟؟!!!! اسم اعمالش را چی باید گذاشت؟!!!! (نفاق و درویی) وعده دادن و عمل نکردن و عذرخواهی نکردن و پرتوقع بودن، معنایش چیست؟؟؟! لطفا وقتی حرفهای رهبری عزیز را درست گوش نمی دهید و عمل نمی کنید، نگویید ما مطیع امر رهبر هستیم و با مغالطه و سفسطه مردم را فریب ندهید و گمراه نکنید.
چند بار رهبری در صحبت هایشان گفتند که باید به جای رفع تحریم، به دنبال بی اثرکردن تحریم ها باشیم ونیز بارها گفتند باید قوی شویم. گفتند به دشمن اعتماد نکنید. در سخنرانی (مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و خانواده شهید سلیمانی )گفتند: دشمنی ها را از یاد نبریم؛ بعد روزنامه ها چه نوشتند؟!!!! قبل و بعد حرفهای فردی را حذف کردن و از جملات دلخواه به نفع خود استفاده کردن، چه معنایی دارد؟؟؟!!! از این کارها چه منظوری دارند؟؟؟!!! چرا4 موضوع مهم ( ۱) قوی شدن در حوزه‌های اقتصاد، علم، فنّاوری و نظامی ۲) عدم اعتماد به دشمن ۳) حفظ اتّحاد ملّی ۴) خنثیٰ کردن تحریم) را ننوشتند، چرا سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» را تیتر نکردند. آری مصادره به مطلوب آسان است. آره خواب را میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده را نه!!!
تحریف حرف ها و رفتارها تنها مال الان نیست، بارها در طول تاریخ دیده ایم که حرف ها و رفتار بزرگان را به نفع و دلخواه خود تغییر داده اند؛ باید مراقب باشیم باز هم دچار ساده اندیشی و گمراهی نشویم ! و نگذاریم کسانی (خبرگزاری ها و روزنامه ها و...) که با تهمت و دروغ و تحریفِ حرف های دیگران، باعث گمراهی و تشویش اذهان عمومی و اختلاف افکنی و نشر اکاذیب می شوند، ذهن مردم را از موضوعات مهم و اصلی کشور دور کنند!!!!!! آیا این ها نباید مجازات شوند؟؟؟!!!
برای تایید حرف و نظرات خود از سخنان رهبری استفاده می کنند، نه برای اهمیت دادن به خواست و گفته رهبری و اینکه به دستورات رهبری عمل کنند. انسان یاد زمانی می افتد که وقتی رهبری عزیز گفتند اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آنرا آتش خواهیم زد؛ آنها برجام را با کشورهای اروپایی حفظ کردند و رهبری گفتند به کشورهای اروپایی هم اعتماد ندارم!!!!!!؛ این ها همان گروهی نیستند که گفتند برجام با موافقت رهبری امضاء شده و رهبری با امضاء برجام موافق بودند!!! تا اینکه رهبری به صراحت گفتند این برجام مورد تایید من نبود!!!!!
چرا در بیانات رهبری دقت نمی کنیم وآنها را ناقص بیان می کنیم؟!!!!! (سخنرانی تلویزیونی در سالروز قیام ۱۹ دی) معنای حادثه‌ی نوزدهم دی چیست؟ عبارت است از خشم و شدّت اعتراض مردم به رژیم دیکتاتور، وابسته، فاسد، ضدّ دین، اشرافی و طبقاتی.... چرا فساد و اشرافی و طبقاتی بودن را که می رویم مورد ابتلا جامعه شود، نمی گویند؟!!!!!! چرا ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است، را تیتر نکردند؟!!!!!.و نیز همچنین چرا پیغام حاج قاسم به ظریف در لوزان سوئیس نصفه پخش می شود؟!!!!!!
به خودمان دروغ نگوییم، خودمان را فریب ندهیم، به خاطر ترس از دنیا(به جای ترس از خدا) بهانه تراشی و و خود را توجیه نکنیم!!! تنها گذا شتن رهبر و امام و صالحین جبران شدنی نیست!!! از تاریخ درس بگیریم، که اگر نگیریم عبرت آیندگان خواهیم شد.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار