سارق علمی، رئیس دانشگاه آزاد دزفول شد + سند
ناصر سراج خرمی، یکی از اساتید دانشگاه آزاد که چندی پیش به دلیل سرقت طرح پژوهشی از سوی هیئت بدوی انتظامی هیئت علمی محکوم شده بود، رئیس دانشگاه آزاد دزفول شد.
تعداد نظرات: ۱۳
سعيد
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
با مديريت که آقا مهدي،اين چيزا که بعيد نيست
توپولو
-
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
راست ميگي وقتي رئيس قافله دانشگاه آزاد دزد باشه فکردي نيروهاي خدا ترس رو ميزار مدير!!!
دانشجوي آزاد
-
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
اينو ميگن سرقت؟؟؟؟
اين زرنگيه!!!
قله قاف
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
ملاک حال افراد است.
ياس
-
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
چه ربطي داشت.
محمدجواد
-
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
بابا شعار دولت که شايسته سالاري بوده واقعا فقط شعار بود دلمون خوشه هااااااااااااااااا
اثني عشر
-
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
خوبه مقداري هم منطقي بود . بنده خودم در دوران کارشناسي ارشد مديريت و برنامه ريزي دانشجوي دکتر سراج خرمي بودم و ايشان مدرس آمار استنباطي بود و به جرأت مي تونم بگم که هيچ استادي از اطلاعات آماري و روش تحقيق به پاي ايشون نمي رسيد و بقيه اساتيدي که راهنما و مشاور ميشدن به علت ضعف در آمار و تحليل استنباطي آزمون ها دانشجو ها رو برا کمک گرفتن پيش ايشون مي فرستادن . اينم بگم ايشون در مقاله نوشتن خصوصا بين المللي يد طولايي داره و همچنين سالها رياست دانشکده دکتر حسابي که متعلق به کليه رشته هاي کارشناسي ارشد بوده را هم داشته که شما تو خبر گفتيد هيچ سابقه ي مديريتي نداشته و خداييش بنده و ديگر دوستان دوران ارشد هيچ گونه بي احترامي و رفتار زننده اي از ايشون هم نديديم و با وجود مشکلات کاريش همکاري مي کرد.
اعتدال
-
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
آقاي روحاني
به عنوان يک دانشجو انتظار داشتيم که يه نگاه متفاوت و مديريت جديدي در سطح کشور ببينيم
آيا اين مديريت با اين چنين افرادي مخصوصا در وزارت علوم مناسب شعار هاي انتخاباتي شما هست؟؟؟
نرگس
-
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
سلام
مدارک بسيار محرمانه در اختيار چه کساني است که به خود اجازه ميدهند به اطلاع عموم برسد. اين مدارک بايد در اختيار مراجع مربوطه قرار گيرد. آيا طبق قانون و شرع اجازه انتشار آنها را داريم؟ اين نشان دهنده سوء استفاده از موقعيت و امکانات بر عليه ديگران نيست؟ چون نميخواهيد موقعيت تان را از دست بدهيد. چرا با آبروي مردم بازي ميکنيد. از خدا بترسيد. آيا درست است که سوء استفاده هاي خودتان اطلاع رساني شود،تا يک روز هم نتوانيد در دانشگاه بمانيد.
توپولو
-
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
خانوم نرگس شترو دارن با بارش مي برندبا اين حال شما مي گي بايد ثابت کني طرف دزد اگه هم دزده نبايد صداش در بيارن!!!! وب والله
هرمز
-
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
نرگس خانم
1- کجاي اون نامه محرمانه ست ؟!!! ميشه مهر محرمانه شو نشون بدين لطفا ؟
2- از کي تا حالا دله دزدي هاي علمي حيثيت و آبرو شده که ما خبر نداريم و شما رو اينقدر ناراحت کرده ؟!
3- امام علي ع به مالک اشتر ميفرمايند که مسئولين دزد رو عزل کن و دور شهر بگردون تا آبروش بره ( نقل به مضمون گفتم ) اونوقت شما ميفرمايين لاپوشوني کنند ؟!!
3- دانشگاه آزاذه ديگه !!!! چارديواري اختياري !!!! تو بعضي جاهاي مملکت ما به دزد رياست ميدن ديگه ... فقط خدا به داد وجوهات دانشگاه برسه .
نرگس
-
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
هرمز خان
1- شماره نامه مشخص ميکنه که نامه محرمانه است.
2- کجاي نامه اعلام شده، بحثي از دزدي علمي شده است. محتوي نامه اين را اعلام کرده که اجراي طرح، نتايج گرفته شده و هزينه هاي دريافت شده بدون اطلاع همکاران طرح بوده است، نه اينکه تحقيقات و نتايج آنها را به سرقت برده باشد!
3- حضرت علي عليه السلام به فرماندارش امر ميکند چه چگونه با کارگزارش که خيانت کرده برخورد کند. نه نويسنده نامه که آن را به جمعي از اساتيد و کارکنان نسبت داده است، به خودش اين اجازه را بدهد، که افشاگري کند!
4- برخي افراد که خودشان به بهانه هاي مختلف در دوره يکساله، استفاده هايي را برده اند(براي انجام کارهاي شخصي، به مأموريت اداري رفته اندو . . .) حق ندارند به کسي اتهام دزدي بزنند.
بدون نام
-
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
در يکي از استانهاي شمالي هم يک نفر جاعل را بعنوان رئيس دانشکده گذاشتند
ارسال نظرات
آخرین اخبار