بازگشت باشکوه «حماس» پس از یک جدایی نامبارک/ پازل «مقاومت» تکمیل شد
گزارش/ بازخوانی یک واقعیت تلخ؛
جدایی نامبارک «حماس» از جبهه مقاومت و عدم حمایت از سوریه بلکه بدتر از آن هم صدا شدن با گروه های تروریستی و سعودی ها، اکنون به یک بازگشت مبارک تبدیل شده است که می تواند تمامی معادلات منطقه و نقش آفرینی گروه های تروریستی را با پیوند مستحکم جبهه مقاومت، نقش بر آب کند.
تعداد نظرات: ۱۰
حسين
-
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
اين بازگشتي که ازش اسم بردين کي انجام شده؟؟؟؟
خيلي خوش بينانه بخوايم صحبت کنيم مي تونيم بگيم حماس در جبهه مقابل نيست، ولي اين که حماس به جبهه مقاومت بازگشته هنوز زوده. حالا حالاها بايد تاوان بده
هادي
-
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
منم موافقم هنوز موضعي که نشون بده حماس پشيمون شده وجود نداره...
عماد
-
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
سلام
من با حسين آقا کاملا موافقمف بازگشت کجا بود، دارن تاوان بي عقلي خودشون رو پس ميدن، منتها به جاي اسماعيل هنيه و دار ودسته اش، اين مردم هستن که دارن کشته ميشن،هميشه همين طور بوده و هست و ملت ما هم داره تاوان بي لياقتي و بي فکري سرانش رو ميده، وگرنه آقاي رمضان عبدالله که ساليان ساله زنده است و هيچ تلاشي هم براي ترورش انجام نشده(به عنوان يک نمونه) بيچاره اونايي که دنبال مقاومت هستن که سر سه سوت ترور ميشن، نمونه اش سيد حسن نصرالله که مجبوره يکسره مخفي باشه
ميثم
-
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
از اين موضوع بعضي گروههاي داخلي هم که آب به آسياب دشمن ميريزند عبرت بگيرند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
سوریه مظلوم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
جون به جون اینا بکنی همون اخوانی اند! به این راحتیا عوض نمی شن! این ایران و سوریه و حزب الله هستند که همیشه عین مرد سر مواضعشون هستن... امیدوارم الان هم واقعا درس عبرت گرفته باشن!!!
ناشناس
Germany
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
سلام.با تشکر از مطالب بسیار مفیدتان. به نظر می رسد ج.ا.ا هم از این به بعد باید با دقت و تامل بیشتری با حماس ارتباط داشته باشد.اینها نشان دادند که در زمان حادثه و نیاز، ممکن است به راحتی تغییر موضع داده یا تطمیع شوند. نکند حماس فقط تا زمانی در محور مقاومت حاضر باشد که از کشورهای حامی مقاومت کمک دریافت کند و به محض این که طرف مقابل کمک بیشتری کند، حماس هم به آن طرف مایل شود؟ آیا اینها از یاد برده اند که قدرت و موجودیت شان را مدیون انقلاب اسلامی ایران هستند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
حماس=اصلاحات و جماران نشینان فلسطین!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
در عرصه بین المللی جای آزمون و خطای سیاسی و حکومتی نیست.حماس فکر کرد با چسبیدن به گروه های تند رویی که در کشور های اطرافش مثل مصر (که گذرگاه رفح را بسته و گاهی و البته خیلییی کم به سمت غزه باز می کنه)و یا ترکیه که خیلی راحت با اسراییل بعد از اختلاف سر کشتی صلح کنار اومد و گروه هایی مثل داعش که تحریم کردن روز قدس رو و به راحتی پرچم فلسطین رو آتش می زنند می تونه به خودش و موجودیتش کمک کنه ولی حالا از بعد از پشت کردن به کشور های حامی خودش مثل سوریه و ایران چه ثمره ای براش داشته جز ضعیف شدن حملات موشکیش و خسارات بیشتر در این نبرد و تنها شدن در جنگ با اسراییل؟
و تاوان سنگین این انتخاب به دوش مردم مظلوم و بی دفاع غزه افتاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
همش به خاطر لقمه حرامیه که از کاسه امیر قطر خوردند! باشد که یا هدایت شوند یا به همان درکی که مرسی!
ارسال نظرات
آخرین اخبار