توافق صوری؛ جشن و سروری!
گزارشی پیرامون وضعیت افکار عمومی پس از توافق کلی
اگر روز سوم آذر به عنوان روز جشن هسته‌ای ایران و به رسمیت شناخته شدن صنعت هسته‌ای ما به مردم معرفی شود، مردم به راحتی آن را می‌پذیرند، استقبال می‌کنند و به خود می‌باورانند.
تعداد نظرات: ۶
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
سلام چرا این دولت اینقدر خودش را سبک میکند /بابت یکسال بیشتر که سرکار گداشته شدن جشن میگیرند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
جز از بین بردن عزت ایرانی ها و خوار کردنمون چیزی ندیدیم از این مذاکرات...امیدوارم خداوند دشمن شناسی را در ما تقویت کند...جشن برباد رفتن اقتدارمونو تسلیت عرض میکنم...
محسن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
پس با توجه به گزارش های مختلف واقعیت این است که موفقیت و پیروزی در کار نیست و نتیجه دیپلماسی خنده نیز اینگونه رقم می خورد. والسلام
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
ایران به جای اینکه پول خرج کنه و وزیر و خبرنگار هی بفرسته خارج برا مذاکره پولش رو بذاره تو کار تولیدی بیشتر ارزش داره
شمس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
تو سریال قصه های مجید معلم به مجید که انتظار تشویق داشت، میگه: «آخه شونزم (16) تشویق داره؟؟!!»
دولت بعد از یک سال وعده، نمرش با خیلی خوشبینی در حد 2 یا 3 است. حالا باید به ایشون بگیم این نمره جشن گرفتن داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
شمس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
صد در صد مطمئن باشین بعد از 10 تیر 94 باز هم توافقی انجام نمیشه و دو مرتبه برای چند ماه تمدیدش میکنند و این روند را همین طور ادامه میدند تا دوره ریاست جمهوری تموم بشه.
دولت با این تمدیدهای متوالی عملاً صنعت هسته ای کشور را نابود می کنه، چون سانتریفیوژها به دلیل راکد بودن و عدم تزریق گاز پس از مدتی فرسوده و غیرقابل استفاده میشن. تأسیسات اراک هم که نیمه کاره رها شده، پس از مدتی غیرقابل استفاده میشه. با این وضعیت صنعت هسته ای مون را که با خون شهیدانی چون احمدی روشن و ... به دست آوردیم، مفت از دست میدیم و در مقابلش هیچی عایدمون نمیشه.
ارسال نظرات