هدف ما از ادغام دانشگاه علوم اقتصادی نادیده گرفتن این دانشگاه نیست
شریعتی نیاسر:
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: هدف ما از ادغام دانشگاه علوم اقتصادی نادیده گرفتن این دانشگاه نیست با تمهیدات صورت گرفته در دانشگاه خوارزمی کماکان این دانشگاه در تهران باقی خواهند ماند و همچنان رشته‌های تخصصی این دانشگاه حفظ می‌شود و دانشجویان در تهران به تحصیل خود ادامه می‌دهند، مدارک آنها نیز مانند گذشته ارائه خواهد شد.
تعداد نظرات: ۴
مجمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
آقای شریعتی!

کدام کار کارشناسی دقیق و موشکافانه توصیه به ادغام ناگهانی و بدون خبر آن هم در ایام نوروز می کند؟
کدام کار دقیق و کارشناسی به مصوبه ی سال 83 استناد می کند ولی فراموش می کند سال 92 دانشکده علوم اقتصادی تبدیل به دانشگاه شده است؟
کدام کار کارشناسی، 5 هفته کلاس نرفتن 1500 دانشجو را نادیده می گیرد و مانع شنیدن حرفشان می شود؟
الهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
آقایان، نزدیک دو ماه است که بچه های ما بخاطر اقدامات غیر کارشناسی و شبانه شما از تحصیل باز مانده اند ، لطف کرده این غائله را ختم کنید ، هر اقدام قانونی ؟؟ هم حداقل چند سال زمینه سازی می خواهد ، بیشتر از این با زندگی ۱۸۰۰ دانشجوی نگران بازی نکنید .
پدر یک دانشجو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
آقایان، دو ماه است که وقت، هزینه و عمر دانشجویان در پی یک تصمیم گیری ناگهانی و یک طرفه به هدر رفته است، بچه های ما برای آینده و زندگی شغلی شان برنامه ریزی کرده اند. اما الان هیچ امیدی به حضور در کلاسهای درسی ندارند، چون اصلاً آینده روشنی پیش روی خودشان نمی بینند. آیا واقعاً دو ماه کافی نیست، تا کی باید انرژی، زندگی و وقت دانشجویان قربانی تصمیمات نا به هنگام بعضی مسئولین شود؟ شاید اگر تصمیم گیری در مورد این موضوع به زمان طولانی تر و برنامه ریزی دقیق تری موکول می شد، بچه های ما الان اینقدر دچار نگرانی و سرگردانی نبودند. آقای شریعتی اینقدر از بالا به پایین و از موضع فرادست به زیردست نگاه نکنید. بلکه یک لحطه خودتان یا فرزندان تان را در مواجهه با چنین تصمیمی تصور کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
ای کاش فرزند یکی از شما روسای محترم در حال حاضر محصل این دانشگاه بود.. آیا درآن زمان هم به همین سادگی به این مسئله توجه می کردید؟؟!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار