در ۶ سالی که مسئول مذاکرات بودم موضع طرف مقابل ذره‌ای عوض نشد/ ژاپن ۷۰ سال اعتمادسازی کرد اما از نظر آمریکا هنوز مورد قبول نیست!
جلیلی در دانشگاه امیرکبیر:
سعید جلیلی گفت: آزادسازی خرمشهر نشان داد که یک ملت می تواند حق خود را استیفا کند و در دهن کدخدا بزند ما قبول نمی کنیم که یک استثنا محسوب شویم.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
بسم ا...
درود بر جلیلی!
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
دکتر جان یادش بخیر وقتی تیم مذاکره کننده شما می رفت خیالمون راحت بود و دلمون گرم که چیزی به باد داده نمیشه! الان تا اسم مذاکره میاد دلم می ریزه که بــــــــاز قراره چی بدیم و باد هوا تحویل بگیریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
سلام من یک سوال ساده ولی مهم از آقای رئیس جمهور دارم و اینکه آیا جز اینکه به قول امام فقیدمان خمینی کبیر خرمشهر را خدا آزاد کرد چون خدا دید که این مردم با چنگ و دندان از پیر و جوان و زن و مرد چگونه با غیرت از آب و خاک و دینشان با نثار خونشان پاسداری کردند و اینگونه بود که خداوند هم به یاریشان شتافت و خرمشهر آزاد شد بدون آنکه بخاطر آن مثلا قسمتی از آبادان و یا سوسنگرد و یا آهواز را ولو یک وجب واگذار کرده باشد حال جناب رئیس جمهور که میفرمائید خرمشهر اقتصادی ما به اشغال پنج بعلاوه یک در آمده میخواهیم به چه قیمتی آن را مثلا به زعم خودمان آزاد کنیم . ما که در این راه خون بهترین و پاکترین فرزندان دانشمندمان را و ذخایر اورانیوم غنی شده مان و سانتریفیوژهایمان و راکتورهایمان را هم نقدا تقدیم کردیم؟
23656
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
درورد بر شهید زنده هسته ای......
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
این امتیازاتی که تیم مذاکره کننده فعلی دادن، اگه جلیلی داده بود، الان رئیس جمهور بود. اما دوست نداشت به قیمت ضایع کردن حق مردم به مقام برسه.
مگه نه؟
شمس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
اگه آقای جلیلی یا هر کس دیگه ای این امتیازها را داده بود، نه تنها رییس جمهور نمی شد، بلکه در معرض لعن و نفرین مردم بود، چون اکثریت مردم ایران باغیرت و باشرفند و هرگز زیر بار ذلت نمیروند.
این هم که آقای روحانی با اختلاف بسیار کمی رییس جمهور شد، به خاطر قولهایی بود که داد و گفت هم سانتریفیوژها باید بچرخه و هم چرخ زندگی مردم!
اگه مردم میدونستند که هیچکدومش قرار نیست بچرخه، اوضاع غیر از این بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار