بررسی تعدیل و تغییرآئین‌نامه پذیرش استعداد درخشان در مقطع دکتری در دستور کار
شریعتی نیاسر در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: آئین نامه پذیرش استعداد درخشان در مقطع دکتری در دست بررسی است.
تعداد نظرات: ۳۲
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
خبرگزاری دانشجو ممنون از پیگیری شما. انشالله خبرهای خوبی در راه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
آقای دکتر لطفا سریعتر تصمیم بگیرید کلاسها داره شروع میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
وقتی اساتید و گروههای اموزشی میگن از نظر ما مشکلی نیست و مایلیم که نفرات اول را جذب کنیم، چه مشکل قانونی باید باشه؟؟؟ اقای دکتر فرهادی باور کنید این ایین نامه پر از اشکال بود که دودش داره میره تو چشم بچه هایی که امسال با کلی امید شرکت کرده بودن، لطفا سریعتر پیگیری بفرمایید
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
آقای دکتر ما امسال نیاز داریم نه سال دیگه. در حال حاضر مشکلات برای شرکت کنندگان امسال هستش. پس الویت با دوستان شرکت کنندگان امسال است.
استعدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
ممنون از اطلاع رسانی شما. جناب دکتر شریعتی لطفا ما دانشجویانی که فرجه دو سالمان امسال تمام می شود را هم در نظر بگیرید، این همه زمانی که برای تقویت رزومه خود گذاشتیم مقالات، مدرک زبان، طرح های پژوهشی و .... از آن چشم پوشی نکنید. امید ما جوانان به سخاوت و درایت شما مسئولین محترم است. امیدوارم که زحمات ما به هدر نرود، ما همچنان برای احقاق حقمان تا زمانیکه مهر امسال برای دکترا ثبت نام کنیم، تلاش میکنیم. یا حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
ممنون از این درخواست شما.
آقای دکتر شریعتی، استاد بزرگوارم، واقعا ورودی های 90 که شانس دوسالشون با دو تا آیین نامه مختلف که شامل حالشون شد از بین رفت و مظلوم واقع شدند. خواهش میکنم ما رو در نظر داشته باشین. ما منتظر تصمیمات دلسوزانه و مدبرانه شما هستیم.
استعدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
من واقعا تعجب میکنم که چه کسی میتونه به احقاق حق هموطناش نظر منفی بده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
از خبرگزاری دانشجو از صمیم قلب تشکر میکنم که اینقدر حامی دانشجویان و بخصوص ما دانشجویان استعداد درخشان است و اینکه ما رو در پیگیری مشکل به وجود آمده تنها نگذاشتند. واقعا سپاسگذارم و از خداوند توفیق روزافزون شما حامیان دلسوز را خواهانم.
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
اقای دکتر تقاضا داریم که نگذارید فقط نسل ما قربانی این آیین نامه شوند. عاجزانه خواهشمندیم.
اجازه بفرمایید دانشگاهها نفرات برتر را با تایید خود و هماهنگی جنابعالی عالی پذیرش بفرمایند.
ما دانشجویان استعداد درخشان دو سال تمام مشغول جمع آوری رزومه بودیم.
باور بفرمایید کسب نمره 64 در مصاحبه خود کار بسیار سختی است. خواهشمندیم با توجه به تنگی وقت هرچه سریعتر تعدیل بفرمایید.
هیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
تو رو خدا زودتر تکلیف ما رو روشن کنید. من چند روز پیش با دانشگاه تماس گرفتم گفتن حد نصاب 50 شده و نامه قبولیتو زدیم. امروز زنگ زدم گفتن لغو شده. دارم میمیرم از بلاتکلیفی. هر روز به خانواده یه چیزی میگم.
لطفا سریعتر پیگیری بفرمایید
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
با سلام و سپاس از پیگیری های شما، آقای دکتر لطفا یک فکری به حال دانشجویانی با رتبه های ۶۸ یا ۶۰ به بالا کنید. قطعا پشیمان نخواهی شد و خدا انشاا... صد برابر به شما اجر و ثواب میدهد.
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
سلام و با تشکر از پیگیری های شما، آقای دکتر لطفا شما را به خدا یک فکری به حال داوطلبانی که امتیاز بالای ۶۰ یا ۶۸ بکنید. قطعا صد برابر خدا به شما اجر و ثواب می دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
دوستان درخواست دادند نفرات اول هر گروه جذب بشن. شما لطفا به فکر همه باشید الهه خانم. پس بحث حد نصاب نیست
گيلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
آقاي دكتر صدور اصلاحيه ها كه تعديل نبود كدام دانشجو تقاضا داشته كه شرايط را به اينصورت تعديل بدهيد. شما كه 180 درجه برعكس عمل كرديد . شرايط را كاملا غير ممكن نموديد. كجاي اين اصلاحيه ها تعديل بود؟ از جنابعالي و همكارنتان عاجزانه تقاضا دارم به فرياد ما نفرات برتر هر رشته برسيد. با اين شرايط اكثر دانشگاهها نتونستن از حداقل 5 درصد ظرفيتشون هم استفاده كنن. دانشگاه شاكي، دانشجو شاكي شما هم كه ميفرماييد تمايل به تغيير اين بخشنامه داريد پس مشكل از كجاست كه اصلاحيات زودتر انجام نميشه و جامعه فرهيخته و دانشگاهها را نميخواهيد از بلاتكليفي در بياريد؟ چه كساني پشت اين قضيه هستند كه نميخواهند اصلاحات صورت بگيرد؟به هرصورت چشم اميد نخبگان اين مرزو بوم به پيگيري جنابعالي است. پس به داد مظلوماني چون ما برسيد
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
استاد محترم ما فقط خواستار حل مسئله برای دانشجویان متقاضی امسال هستیم. خواهش میکنم ما را به سال بعد وعده ندهید، ما برای زندگیمان برنامه ریزی کرده ایم. با تشکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
اقای دکتر دقیقا منتظر چه فرصتی هستن؟؟ الان بیشتر از 1 ماهه داریم اعتراض میکنیم!! به خاطر خدا هم که شده با اینده این همه جوون بازی نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
آقای دکتر فرصت ها هست، دانشگاهها خودشون گفتن ما منتظر وزارت علوم هستیم.... لطفا سریع تر پیگیری کنید
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
جناب آقای دکتر برخی بر این باورند که قانون برای ایجاد نظم است باید برنده باشد اما کدام قانون ؟ قانونی که فقط برای یک سال باشد؟ نسلی را قربانی کند و برود؟
تفکر مافوق چنین تفکری که در کشورهای پیشرفته وجود دراد این است که : بیش از خود قانون، روح قانون مهم است به عبارت دیگر قانون برای مردم است نه مردم برای قانون.

ما از شما به عنوان یک شخصیت برجسته تقاضا داریم، درخواستهای دانشگاهها و دانشجویان را بپذیرید و نفرات برتر را پذیرش بفرمایید.

در بیت این نفرات برتر افرادی هستند همچون بنده که آخرین شانسم بود....افرادی هستندکه از بسیاری از پذیرفته شدگان سالهای قبل و حتی بعد شایستگی بیشتری دارند.

آقای دکتر خواهشمندیم که ما را بپذیرید، نگذارید که یک نسل قربانی یک سطر باشد که همه آن را نمی پذیرند
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
اقای دکتر باور بفرمایید اگر این نسل قبول نشوند.....عین جفا است. ما هم فرزندان همین سرزمینیم. با مشقت خود را به این سطح رسانده ایم. حالا اسیر بندی شده ایم که همه بر این بتورند غیر کارشناسانه است. اسیر بندی که یه نفر به خاطر حتی یک تک امتیازی سرنوشتش تغییر می کند.

آقای دکتر همه به خوبی می دانیم و احترام قائل هستیم که همه چیز باید قانونی باشد. اما فرصتی برای انجام روال اداری نیست. خواهشمندیم مارا به صورت مشروط هم که شده بپذیرید تا مجالی برای انجام روال قانونی فراهم شود.
قید ما را نزنید.
ما هر یک نفر تجربه هایو هزینه های زیادی را برای رسیدن به اینجا کرده ایم.
اگر به دلیل محیا شدن فرصت قانونی قید ما را بزنید، عین ظلم هست.
اما دادن فرصت به ما و خود ، بهترین راه حل هست.
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
در پایان نهایت تشکر را از شما دارم.

اول خدا بعدا چشم امیدمان به شماست، از حقوق بیش از 2000 دانشجو محافظت کنید.

خدا چشت و پناهتان.
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
و در پایان یک سوال داشتم :

وقتی که دانشگاه، دانشجو حتی نمایندگان کمیسیون آموزش بر این باورند که این آیین نامه استاندارد نیست (نشان به این نشان که فقط ۱۰ درصد ظرفیتها پرشده است) پس حق هم نسلان من پایمال می شود و این یعنی ظلم. حال همه شما، جناب آقای دکتر می خواهید که در برابر این ظلم بایستید کیست که مخالفت کند؟ کدام روالی قانونی مانع یک کار قانونی میشود ؟ این عین تناقض است.

از هرکسی که مسئول است خواهش دارم مارا بازی ندهند، که تا آخر شهریور ما را ذره ذره امیدوار کنید ، آخرش هم بگویید مجال روند اداری نبود. ما یک ماه هست فریاد می زنیم.

حداقل مردانه بگویید نمی خواهیم.

با ما بازی نکنید.

بت تشکر از زحمات جنابعالی
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
سلام
ممنونم از پیگیری همه دوستان
آقای دکتر بزرگوار لطفا دستور بفرمایید این بررسی به صورت عادلانه و سریعتر انجام گیرد. به سرعت داریم به مهرماه نزدیک میشیم. ما فقط خواهان احقاق حق دانشجویان استعداد درخشان هستیم.لطفا در جهت تعدیل امتیاز حد نصاب 70 که خیلی ناعادلانه است با این دانشجویان همکاری نمایید.
رها
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
سلام-آقای دکتر این فرصت قانونی چیه؟چرا ما و خانواده هامون باید هر روز یه صحبت بشنویم و هیچ عملی نشه؟؟فرصت قانونی برای ما استعداد درخشانی ها یعنی فکر تحصیل در داخل رو از سر ما در بیارین.من موندم شما اصلا به فرمایشات مقام معظم رهبری در تکریم استعداد درخشان توجهی نمی کنید.پورتال سازمان سنجش که تا 25 شهریور بسته میشه .تکلیف ما چیه؟؟؟من امیدوارم این مشکل حل بشه...ماهایی که با این آیین نامه شما اول هر گروه شدیم گناهمون چیه؟؟لطفا مشکل حل کنید.
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
با عرض سلام و خسته نباشید
با توجه به اینکه دانشگاه هایی مثل علم و صنعت اصلاحیه جدید زده و امتیازات جدول مصاحبه رو عوض کرده و دانشجوهاشو بر اساس قانون جدید که به راحتی می توان امتیاز 70 کسب کرد انتخاب کرده است. لطفا فکری به حال دانشجوهای بقیه دانشگاه ها هم بکنید تا ورودی های ما قربانی این قانون سختگیرانه نباشند.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
سلام
با تشکر از پیگیری دوستان
امیدوارم هر چه زودتر حد نصاب 70 رو تعدیل کنن این حد نصاب خیلی بالا و ناعادلانه است. امیدوارم بررسی وزارت خیلی زود به این نتیجه برسد.
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
با نهایت تشکر از جناب آقای دکتر شریعتی نیاسر و سایت خبر گزاری دانشجو

یک جوان عاشق زندگی کردن در ایران تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
آقای دکتر سلام. آقای دکتر هر کس (زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست/هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود/صحنه پیوسته به جاست/خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد).

آقای دکتر نغمه ایی برای 2000 جوان بخوانید که سالها بعد از شما به عنوان مسئولی یاد کنند که به فکر نغمه خوب خواند برای مردم بوده است).

آقای دکتر ما نفرات اول تو هر گرایش رو پذیرش کنید تا حقمون ضایع نشه.
آقای دکتر به ما یاد بدهید که مسئولین ایران به فکر ما جوانان هستند.بگذارید در ایران بمانیم درس بخوانیم و بسازیم.

خواهش میکنم ما رو فدای یه قانون یک ساله نکنید.

آقای دکتر شما اگه به کل بیاید بگید که این قانون 70 امتیاز رو برداشتید مطمئن باشید .به همه نشون میدهید که اینجا ایران است و سرزمین ی برای پیشرفت ما جوانان.

مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
جناب آقای دکتر ازتون خواهش می کنیم با تصمیم عادلانه و عاقلانه به انگیزه و روحیه و آینده این دسته از جوونا کمک کنید. باور کنید نمره 70 برای بیش از 90 درصد دانشجویان استعداد درخشان در این فرصت محدود امکان پذیر نیست. خواهشا این مساله رو جدی بگیرید. امید همه ما به مساعدت های دلسوزانه شما است.
پیشاپیش از حسن همکاری شما سپاس گزاریم.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
سلام
ببخشید کسی میدونه کی قراره نتیجه بررسی تعدیل اعلام بشه؟
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
با سلام.
مسولین گرامی لطفا در صورت امکان نسبت به حل این مشکل کسب امتیاز 70 که برای بسیاری از دانشجویان بسیار مشکل است مساعدت بفرمایید تا هر چه زودتر از بلاتکلیفی خلاص شویم.
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
با سلام
نتیجه بررسی تعدیل در پذیرش استعداد درخشان کی اعلام میشه پس؟سه روز بیشتر فرصت نمونده.
پریسان
United States of America
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
سلام ببخشید لطفا پیگیری بفرمایید پس تکلیف دانشجوهایی که دبدن با ابن آیین نامه به حدنصاب 70 نمی رسند اصلا ثبت نام نکردن چی میشه؟ اگر قراره تعدیل بشه باید دوباره پرونده های جدید رو هم بپذیرند. باور کنید ابن اصلا انصاف نیست و حق ما صایع میشه.
ارسال نظرات
آخرین اخبار