حمایت دختر هاشمی از سرکرده فرقه انحرافی حلقه
فائزه هاشمی، در مصاحبه با یک رسانه خارج نشین ضمن زیرسوال بردن حکم اعلام شده برای «محمدعلی طاهری» گفت: زندانی کردن او، مخالف اسلام است.
تعداد نظرات: ۷
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
اگه شمااظهار نظرنکنی کسی نمیگه لالی همین مونده که اسلام رو شما واسه ما تعریف کنی
ناشناس
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
امان از خانواده پرحاشیه...پیرمردخاطره ساز پرحاشیه..پیرزن پرمدعای پرحاشیه..پسرخائن مال مردم خور پرحاشیه...دخترهای خود بزرگ بین پرحاشیه..
وااااای ..از حاشیه تشریف بیارین به متن لطفا ...دم در بده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
اخیرا هواپیما هاشون هم پر حاشیه شدن یکیشون بدون موتور پرواز میکنه یکیشون هم با کلاغ در گیر میشه البته اگه حقیقت داشته باشه حالا خوبه مترو دسشون نیست وگرنه به بهانه تحریم میگفتند چرخ های مترو پنچر شده چون تحریم بودیم نمی تونستیم چرخاشو باد بزنیم چقدر هم اینا از تحریم بدشون میاد اصلا به خاطر نفرت از تحریم بود که داداشی زندان رفت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
به نظر این خانواده آدمای خلاف کار هیچ تقصیری ندارن باید آزاد بگردن این آدمای بی گناهن که باید محاکمه بشن و بیوفتن زندان!!!!!!!!!! اسلام اینا اینجوریه مثل محاکمه ی داداش جونش که بی گناه!!!!!!! بود و زندانی شدنش پدر سوخته بازی بود!!!!!!!
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
هدف یارگیری هست و گردآوری سیاهی لشکر
ضد سلطنت طلبان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
به تجریه بهم ثابت شده که هر کار و اعتقاد این خانواده هاشمی برعکس آن چیزاییه که درسته. بنابراین اگه یه وقت ندونستیم چی درسته و چی غلط، همین که نظر اونا رو بدونیم و برعکسش عمل کنیم، کفایت می کنه. قضیه ادب از که آموختی لقمان است. :)
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
اگه به اطلاعات این فرقه وارد شوی میبینی که کاملا انحرافی است-با کسی که در جلساتش بوده از نزدیک صحبت کردم -حرفهایشان ضد ائمه است و در مورد نماز خواندن میگویند خودت زمانی به مرحله ایی میرسی که نماز میخوانی و الان که نمیخوانی اشکال ندارد و .... در جلساتشون به خیلی از احکام اسلام و قرآن اشکال وارد میکنند-عقاید خرافی دیگر را با اسلام قاطی میکنند و تحویل پیروانش میدهند بعضی عقاید درستو با عقاید غلط خودشون قاطی کرده و اینطوری باعث گمراهی اکثر افراد وارد به جلساتشون میشن-
ارسال نظرات