آیا در حق شرکت‌کنندگان "آزمون استخدامی شرکت نفت" اجحاف شده است؟/ افزایش کف نمره مصاحبه از 40 به 65
شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی شرکت نفت گلایه دارند
سرانجام پس از نه ماه انتظار شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت، صبح روز گذشته اسامی قبول شدگان این آزمون اعلام شد اما برخی شرکت‌کنندگان که نام آن‌ها در میان قبول شدگان نبوده است، می‌گویند اقدام شرکت ملی نفت برخلاف اساسنامه وزارت نفت بوده است.
تعداد نظرات: ۸۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
بابا دمتون گرم! بالاخره یکی به داد ما رسید کارتون خیلی درسته! خیلی ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
سلام خیلی ممنونم که توجه کردین! وزارت نفت دروغ میگه و دروغگو هم کم حافظه است!! نوشته نمره 60 درصد کتبی رو لحاظ کردیم ولی شما زنگ بزنین میگه اگر دو نمره بالای 65 بودی قبول شدی!! اگر نمره کلی به شما گفتن من اسمم رو عوض میکنم!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
با سلام و تشکر از انعکاس این موضوع مهم
این مطلب حقیقت دارد. من در سایت شرکت ملی گاز که زیر مجموعه وزارت نفت است این بند را دیدم:
"هدف از بخش تخصصي مصاحبه، ارزيابي فعاليتها و تجارب كاري مرتبط با شغل و رشته تحصيلي، بررسي توانمنديها و قابليت هاي فرد در رابطه با دانش فني و تخصصي و ديگر مهارت هاي متقاضي مي باشد. مجموع امتيازات بخش مصاحبه تخصصي100 خواهد بود. كسب حداقل 40 درصد امتياز مرحله مصاحبه تخصصي جهت انتخاب در رديف قبول شدگان الزامي و امتياز كمتر از آن به منزله عـدم پذيـرش نهايي متقاضـي مي باشد."
http://hrd.nigc.ir/Site.aspx?ParTree=1110121A1A12&LnkIdn=94308
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
حد نصاب 40 هست و متاسفانه شرکت نفت خودسرانه عمل کرده
درد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
من جوانی درد کشیده که با مشقت برا آزمون درس خوندم و زحمت کشیدم و رتبه ام 7 از 84 شد آیا باید ادامه زندگیم هم با درد باشه!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ خواهشا پیگیری کنید. متشکرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
این نامردها حتی اگر میخواستن تعداد قبولی رو کم کنن هم عادلانه این بود که باید نمره کل (60 درصد آزمون 40 درصد مصاحبه) رو در نظر میگرفتن نه مصاحبه تنها!!!
مردودی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
ای بابا چه اعلام نتایجی. همه رو مردود کردن. من که از 15-16 نفر پرسیدم فقط یه کاردانی قبول شده بوده و یه فرزند رزمنده. والله راست میگم. آقای زنگنه با این کار فقط میخواست سر و صداهارو بخوابونه و جلوی نماینده هارو واسه سوال و استیضاح بگیره و از فشار خارج بشه. خیلی هم از این قضیه ترسیده بود. زنگنه کار خودشو کرد. من که به دیوان عدالت اداری شکایت میکنم.
محمود از اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
با سلام و درود و تشکر بابت پیگیری شما
بنده در آزمون کتبی رتبه 5 از بین 26 نفر در سهمیه بومی را کسب کردم و مصاحبه رو هم خیلی خوب دادم. قبل از عید با منابع انسانی نفت تماس کردم و گفتن که شما قبول شدید، اما متاسفانه با اعلام نتایج مردود اعلام شدم. با تماسی که با منابع انسانی داشتم گفتن که وزیر دستور داده برای حذف داوطلبان نمره مصاحبه های روانشناسی و تخصصی از حد نصاب 40 به 65 تغییر یابد که اینگونه من و خیلی های دیگه حذف شدیم، جالب اینجاست که در مصاحبه روانشناختی 64 از 100 را کسب کردم و تنها به خاطر 1 نمره روانشناختی حذف شده ام. من از دکتر روانشناس گلایه ای ندارم چون ایشان کف قبولی را نمره 40 می پنداشته و به خیال خود نمره خوبی به من داده است. ولی آقای وزیر سیاست بدی را اتخاذ کردن.
نیما
United States of America
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
خیلی خیلی ممنون از اینکه این ظلم بزرگ را انعکاس دادید
با این کار وزارت نفت حق خیل ها ضایع شد من یکی که از حق خودم نمیگزرم
جزئ رتبه های برتر بودم ولی قبول نشدم نمیدونم کی قبول شده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
ای به اصطلاح نمایندگان ملت!! آیا در بین مردم موضوعی مهمتر و مشهوتر از آزمون های استخدامی به عنوان مصداق عدالت وجود دارد؟! آیا صدای جوانان ملت را میشنوید؟! آیا میدانید زنگنه چه بر سر ما آورد؟! شیخ الوزرا در هفته دولت همه را از این دولت بی تدبیر ناامید کرد...
بیچاره شدیم به داد ما برسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
سلام منم رتبه 1 داشتم برای گروه شغلی بهره برداری حالا میگن یکی از مراحل مصاحبه زیر حد نصاب 65 بودی و حق خیلیا صایع شده این وسط به چند دلیل یک اینکه خلاف مقررات استخدام شرکت نفت کف حد نصاب رو به 65 افزایش دادن و دوم اینکه اگر هم بخ.اهند ضرفیت ها رو کاهش بدن باید از دو برابر ظرفیت کاهش داده شده پذیرش کنن چون این هم از شرایط آزمون بود نه اینکه با چند برابر ظرفیت مصاحبه کنن و نتیجه رو اعلام کنن اون هم با این روش که خیلیا ناجوانمردان حذف میشن
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
با سلام و عرض خسته نباشی و تشکر بابت پیگیری شما
نتایج آزمون بعد از یکسال و چهار ماه از برگزاری بلاخره اعلام شد!!! ولی نه نمره ای اعلام شده و نه رتبه ای و برخلاف ظرفیت های اعلامی توی دفترچه به جای 2676 نفر فقط 1123 نفر رو اعلام کردند و به جای حد نصاب 40 از نمره مصاحبه 65 رو در نظر گرفتند ،تکلیف اون 1553 نفر دیگه چی میشه ، در کل دولت و وزارت نفت خلف وعده کردند
اینو هم بگم دوستانی که نمره مصاحبه رو اعلام میکنن با تماس با شرکت نفت از نمره هاشون اطلاع پیدا کردند
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
یاسر جان
مرکزی پنجم میگه ما اسم 782 نفر رو اعلام کردیم نه 1123 نفر
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
منم توی رشته عملیات حفاری شرکت کردم و نمره مصاحبه علمی 53 و استعداد شغلی روانشناسی 77 شدم و بر اساس حدنصاب 65 که در نظر گرفتن = مردود شدم . توی این گروه قرار بود 144 نفر در مقطع کارشناسی پذیرش شود ، ولی تا اونجایی ک من اطلاع دارم کسی از این گروه پذیرفته نشده!!!!
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
دوست عزیز
از 288 نفر فقط اسم 5 نفر رو به عنوان قبولی اعلام کردن
اینو از منابع انسانی وزارت نفت پرسیدیم
یعنی به جای 144 تا فقط 5 نفر
به امید خدا شنبه صدای مظلومین بلندتر به گوش خواهد رسید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
تا حالا همچین ظلم بزرگی سابقه نداشته... دولتی که مردم رو گول بزنه دیگه همه چیزش میره زیر سوال....میدونین زندگی چند تا جوان تحصیلکرده رو تباه می کنید....اف بر شما که با این کار آه و نفرین ما شب و روز بر شماست... خدا ازتون نگذره به حق حضرت زهرا...
ما برای گرفتن حقمون کوتاه نمیایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
من همین الام داشتم دکتر سلام 3 شهریور رو میدیدم و خیلی جالب بود جناب بیژن خان زنگنه رو در انتخابات سال 88 نشون داد که گفت:
"مثل این هست که چراغ های استادیوم رو خاموش کنن و بعد بگن بازی 3-0 تموم شده!"
به نظر شما آزمون نفت به این مطلب شبیه تر نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
طلام به این بزرگی
من دی ماه 92 زنگ زدم مرکز آزمون
02161626320
خودشون بهم گفتن قبول شدید
فروردین هم بعد تاخیر تو اعلام نتایج زنگ زدم، دوباره گقتند قبول هستید
الان اسم منو زده جزو مردودیه
با چه منطقی نمره مصاحبه رو از 40 به 65 ارتقا دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مصاحبه گرها میگن که حد نصاب رو به ما 40 گفتن، ما هم بر اساس این حد نصاب نمره دادیم
خدایا به فریادمون برس
2676 نفر قبولی کجایند؟؟؟!!!
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
من از خبرنگار شما می خوام که شنبه و یکشنبه صدای اعتراض ما رو پوشش بده
با دیوان عدالت اداری هماهنگ شده که روز یکشنبه برای اعلام شکایت مراجعه کنیم.
شنبه هم وزارت نفت صدای اعتراض مارو میشنوه
ناشناس
Germany
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
سلام
لطفا بصورت قانونی و شرعی کاهش ظرفیت ازمون نفت را از 1841 نفر با ازمون به 782 نفر را احراز حق کنید
با تشکر

سکوت در مقابل ظلم ،عین ظلم کردن است
ناشناس
Germany
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
سلام
لطفا بصورت قانونی و شرعی کاهش ظرفیت ازمون نفت را از 1841 نفر با ازمون به 782 نفر را احراز حق کنید
با تشکر

سکوت در مقابل ظلم ،عین ظلم کردن است
ناشناس
Germany
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶

نتایج آزمون نفت اعلام شد.خبری که چند روز پیش در بسیاری از خبرگزاریها اعلام شد و دلمان را به درد آورد.بهتر بود بنویسند نتایج دستکاری شده و کاهش شدید ظرفیت آزمون نفت اعلام شد. وزارت نفت طی روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۲ ، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی برای تصدی ۲۶۷۶ رسته شغلی نمود (1841 نفر از طریق برگزاری آزمون ، 134 نفر فارغ التحصيلان بورسيه دانشگاه صنعت نفت، 667 نفر سهمیه فرزندان شهیدان معزز)همچنین در این آزمون که بعدها لقب بزرگترین آزمون استخدامی تاریخ کشور را به خود گرفت، بیش از 129 هزار نفر از فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف تحصیلی شرکت کردند. مطابق با زمان بندی اعلام شده در دفترچه راهنما، می بایست کلیه مرحل آزمون اعم از آزمون کتبی ، مصاحبه فنی و روانشناختی، طب صنعتی و گزینش تا قبل از پاییز 92 انجام می پذیرفت که متاسفانه با خلف وعده های مکرر این زمان بندی محقق نشد . نتایج آزمون کتبی به گفته خودشان بعد از کسب مجوز های لازم در 26 تیر ۹۲ اعلام گردید و حدود 3.8 % از کل داوطلبان یعنی 3682 نفر به مرحله مصاحبه فنی و روانشناختی فرا خوانده شدند که پس از تعویق‌های مکرر، مصاحبه ها در مهر و آبان 92 انجام گرفت.گفتنی است که مرحله مصاحبه به دستور جناب آقای زنگنه و در دولت جدید صادر شده بود. پس از پایان مصاحبه‌ها ، اعلام شد نتایج نهایی در اواخر آذرماه یا اوایل دی‌ماه سال ۹۲ اعلام می گردد
در اوایل دی ماه ، سامانه آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران اطلاعیه زیر را منتشر کرد
"قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کتبی اردیبهشت ماه شرکت ملی نفت که در مصاحبه های استخدامی مهر و آبان جاری حضور یافته اند:
نتایج نهائی مصاحبه های استخدامی ، نیمه اول بهمن ماه صرفاً از طریق همین پایگاه اینترنتی اعلام خواهد شد
ذکر این نکته لازم است که این آزمون جز طرح مهر آفرین نبوده است، زیرا طرح مهرآفرین در تاریخ 1391/09/30 تصویب شده است در حالی که وزیر محترم نفت وقت در تاریخ 1391/08/07 بر اساس نیازسنجی صورت گرفته مجوز استخدام 2676 نفر را صادر نمودند. در 2 اردیبهشت امسال و در پی گذشت نزدیک به 3 ماه از زمان درج شده در سایت آزمون جهت اعلام نتایج،و بوجود آمدن شایعاتی در مورد سرنوشت این آزمون، جناب آقای سلحشور معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت از اعلام نتایج در آینده ای نزدیک خبر دادند. سرانجام بعد از تاخیر طولانی نتایج دستکاری شده سوم شهریور اعلام شد. شمار زیادی از قبول شده های مرجله کتبی به دلیل تاخیر در اعلام نتایج به روشهای مختلف همدیگر را شناسایی میکنند. با توجه به اینکه اکثر این افراد از نتیجه مصاحبه خود با مراجعه به ساختمان مرکزی نفت یا توسط آشنایانشان اطلاع داشتند بعد از اعلام نتایج متوجه میشوند که ظرفیتها به طور کلی دستخوش کاهش شدید شده و اکثر این افراد در حالی که خبر قبولیشان را داشتند در نتیجه نهایی مردود اعلام شده اند.برخی از رسته های شغلی کلا حذف شده اند و در برخی دیگر مثل عملیات حفاری به جای 144 نفر 5 نفر پذیرش شده اند. و کل ظرفیت های افراد قبول شدهد طبق تماس تلفنی که با شماره 02161626304 برقرار شد 782 نفر اعلام شده است. آقای زنگنه هدف شما از اینگونه اعلام نتایج چه بود؟این بود که رسانه ها و مردم را متقاعد کنید که نتایج اعلام شده است؟ما افشاگری میکنیم که نتایج نه تنها اعلام نشده بلکه با اعلام نتایج کاذب و دستکاری شده عده زیادی از جوانان این کشور به سخره گرفته شده اند. وزیر نفت حتی بابت این موضوع معذرت خواهی هم نکردند.جناب روحانی با این وزیر میخواهید صنعت نفت ما را اداره کنید؟مگر تاکید بر استفاده ار نخبه ها در مشاغل و دولت را ندارید؟کسی که منتخب 3 درصد از شرکت کنندگان یک آزمون بزرگ است از نظر شما شایستگی کار در صنعت نفت را ندارد؟ جناب زنگنه ما برای گرفتن حقمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. بعد از وعده های مختلف مبنی بر اعلام نتایج به زودی بسیاری از این جوانان موقعیت های شغلی مختلفی را از دست دادند.سنشان نیز دیگر برای استخدام دولتی بالا رفته است.شما با اینگونه اعلام نتایج به زعم خودتان تکلیف از سر خود باز کردید.تکلیف شرعی و قانونی ما نیز اعتراض به اینگونه اعلام نتایج شماست و تا پای جان به تکلیفمان عمل خواهیم کرد

تابش
09171750218
لطفا بصورت قانونی و شرعی کاهش ظرفیت ازمون نفت را از 1841 نفر با ازمون به 782 نفر را احراز حق کنید
با تشکر

سکوت در مقابل ظلم ،عین ظلم کردن است

j
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
بچه ها روی عدد 65 نمره به جای 40 نمره تمرکز نکنید چون من فهمیدم وزارت نفت اومده همه رو 40 نمره کم کرده و همه قبول نشده ها الان همه زیر 40 شدند فقط رو کاهش ظرفیت از 1841 نفر به 782 نفر تمرکز کنید
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
به پیر به پیغمبر اینا دست بردن توی نمرات من مصاحبمو عالی دادم الان میگن نمرت 33 و شایسته محوریت 53 شده
رتبه آزمونم 16 بود و کلا 144 نفر نیرو میخواست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
بچه من که دیروز تماس گرفتم واسه نمرم اول پرسید قبول شدی یا رد شدی وقتی که گفتم رد شدم گفت 33 و 53 باور کنید اگه گفته بودم قبولم نمراتو بالای 65 میگفت
محمد امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
جدا از افزایش حد نصاب نمره از 40 به 65، طی چند روز گذشته هر کسی با شماره اعلام نمره وزارت نفت تماس گرفته، اقلا یکی از نمرات وی را زیر 40 اعلام می کنند تا اینطور به پذیرفته شدگان القا شود که حتی حد نصاب نمره قبولی 40 را نیز اخذ نکرده اند و به نوعی دلسرد شوند. به کسانی که روز اول و دوم اعلام نمره ها تماس گرفته اند حتی دو نمره متفاوت گفته شده!! اما از روز دوم متوجه شده اند که ظاهرا باید حرف ها یک کاسه باشد!
واقعا مسئولان نفت با این اقدامات به کجا مبخواهند برسند!؟ گویی که با مشتی خلافکار طرفند که میخواهند به هر شکل آنها را از سر خودشان باز کنند! آیا شان وزارت نفت تا این حد پایین آمده است!؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
به پیر به پیغمبر اینا دست بردن توی نمرات من مصاحبمو عالی دادم الان میگن نمرت 33 و شایسته محوریت 53 شده
رتبه آزمونم 16 بود و کلا 144 نفر نیرو میخواست
ناشناس
Kazakhstan
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
اقای گلپایگانی خودش گفت اگر تمام افرادی که برای مصاحبه از طرف وزارت نفت امدند رو قبول کنیم برای عملیات حفاری بازم کم است و دستور داد نمره زیر 40 به کسی ندن تا همه حداقل در مرحله تکمیل ظرفیت مثل سالهای قبل قبول شوند
اما نمی دونم چی شد که تونستند عوضش کن و بهمنی رو باز بیارند
احتمالا بهش گفتند امسال نیرو نداری اونم قاطی کرده یه چیزی بهشون گفته اما توی رسانه ها نیمده.
بچه های مخصوصا عملیات حفاری کاردانی و کارشناسی بخدا قسم میخورم اگر تجمع کنیم مدیرعامل ملی حفاری هممون رو میخواد فقط باید اجازه اش رو وزارت نفت بده - بچه ها بخدا قسم بهتر از عملیات حفاری در ملی حفاری و بهتر از ملی حفاری در وزارت نفت و بهتر از وزارت نفت در بین سایر وزارتخانه ها کار نیست در این کشور
فقط من بهتون این نوید رو میدم که محال است با تجمع ، وزارت نفت کوتاه نیاید. اگر حتی 6 ماه دیگه هم بخواهیم منتظر باشیم بهتر است تا دیگر تلاش نکنیم و امید نداشته باشیم
بچه ها بخدا گناهکارید اگر کوتاه بیایید
بخدا به ناموسم اگر دروغی داده باشم.
امید کرمانشاه
Kazakhstan
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
http://www.poursalim.com/articles/53659/%D9%81%D8%B5%D9%84-1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85/
قانون استخدام دولتیه به دقت بخونید مخصوصا قسمت حد نصاب مصاحبه رو گفته 40درصد!!

به خدای احد و واحد من چند ماه پیش با مراجعه حظوری به واحد آزمون وزارت نفت کارنامه قبولی خودم رو بهم نشون دادند و گفتند قبولی اما بعد از چند ماه انتظار و اعلام نتایج که فقط برای فرار از سوال رسایی در مجلس بود با کاهش وسیع ظرفیت ها من رو مردود کردند.!مادرو همش داره خون گریه میکنه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
از کجا معلوم که در این مدت نتایج رو دستکاری نکرده باشند؟ 16 ماه وقت داشتن که هر کاری میخوان انجام بدن!!!! من قبل از عید رفتم تهران و بهم گفتند که قبول شدی ... دیروز زنگ زدم میگن نمره مصاحبه تخصصی شما 50 و روانشناسی شما 48 است ورتبه ی آزمونم 14 بود از بین 90 نفر ...میگه شما با این نمرات حتی با حد نصاب های قبلی هم قبول نمی شدی... پس چطوری قبل از عید به من گفتن قبول شدی؟؟؟؟ جواب این 16 ماه بلاتکلیفی را چه کسی می خواهد بدهد؟ نه فقط من همه ی کسانی که در این آزمون شرکت کرده بودند همه ی برنامه ریزی زندگیشون بر اساس نتیجه این آزمون بود...خدا جای حق نشسته ، سال 96 که شد دوباره به ما احتیاج دارن......
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
سبلام
واقعا تو روز روشن دارن حق ماها رو می خورن. باور کنید یک دهم نفرات رو هم نگرفتن. از هرکی می پرسی میگه مردود شده. آخه مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من رتبه 8 از بین 52 نفر عملیات حفاری بودم با مصاحبه عالی!! اما مردود شدم. تو همین رشته رتبه های 3 و 4 و 9 و 11 و 15 و 23 رو هم می دونم که مردود شدن
ahvaz
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
می توانیم با مراجعه به کتاب های حقوق اداری بخش استخدام های دولتی از تعریف قانون برای کف حد نصاب مصاحبه اطلاع پیدا کنید.
مستندات در فایل زیر:
https5.picofile.comfile8137529000naft.pdf.html
امیدعلی
Netherlands
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
سلام ، خیلی از دوستان از جمله خودم که اطلاع داشتیم که قبول شدیم مردود اعلام کرد . تا اخرش ما ایستادیم برای احقاق حقمون
امیدعلی
Netherlands
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
دمت گرمه به خدا دانشجو جان ، خدا ان شا لله هر چی میخوای بهت بده .
1
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
دوستان نمره مصاحبه و ... رو ول کنید.تابلو هست که اینا دارن دروغ میگن.خیلی ها از نتیجه
قبولیشون اطلاع داشتن و الان مردود اعلام شده اند.یه کارنامه گذاشتن که فقط شما مردودید.اگه باور ندارید اونایی که زنگ زدن نمره مصاحبه پرسیدن دوباره زنگ بزنن نمره مصاحبه بپرسن اگه همون جواب قبلی رو بهشون دادن من اسممو عوض میکنم.فقط تحصن تا رسیدن به حقمون.گول دروغ های اینا رو نخورید.ساده نباشید.
reza firoozi
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
فوق لیسانس برق برای حفاری 18 نفر میخواستند که اکثر مصاحبه شونده ها همدیگرو میشناسند.هیچ کدومو قبول نکردن در حالیکه قبل عید 11 نفر از اینا خبر قبولیشونو از وزارت گرفته بودند.همه این 11 نفر هم رزومه های خیلی خوب با معدل بالا و از دانشگاههای سراسری هستند.
دانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
دولت تدبیر و امید با حرکتی شرورانه، حد نصاب مصاحبه تخصصی رو از 40 به 65 تغییر داد تا عملا کمترین جذب نیرو رو داشته باشه، مثلا اگر به جای 65، عدد 60 رو انتخاب میکردند ، خیلی نتایج متفاوت میتونست باشه،
این عملا خلاف قانونه و اونچه که در قانون استخدام دولتی اومده، ازمون گاز قبل از ما با حد نصاب 40 مصاحبه تخصصی استخدام شدن واسه ما شده 65 این اهانت به شعور ملته
جدای از این، خیلی از ماها قبل از عید نتیجمونو بطور غیر رسمی پرسیده بودیم که با حد نصاب 40 بود و قبول شده بودیم
خیلی ستم و جفای بزرگی در حق ما کردن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
باسلام ودعای خیر وتشکر از اینکه به فکر ما وتمام کسانی که شرکت نفت مقرضانه حق انها را خورده هستید،خدا خیرتان بدهد. مگر میشود روز اعلام نتایج بگوییم نمره قبولی بجای 40تغییرکردخ وشده65 کدام منطق اسلام این را گفته؟
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
سلام زنگنه قراره تو یه نشست بزرگ تو یکی از کشورهای اروپایی فکر کنم انگلیس باشه قراره شرکت کنه البته چون هنوز مذاکرات به جایی نرسیده افتاده عقب تت زمانی که تکلیف تحریم ها مشخص بشه
خلاصه قراره شرایط و ظوابط حضور شرکت ها در ایران رو مطلوب کنه تو یک کلام قراره امتیازاتی بهشون بده که بیان ایران
رفتارش با اجنبی اونجوری با ما اینجوری
چطور ممکنه آدم تو یه رقابت شرکت کنه و موقع اعلام نتایج قوانین رو عوض کنن به نظر من بهترین ملاک همون نمره کتبی هستش چون تو مصاحبه هم رابطه هست هم سلیقه ضمن اینکه 177 گروه مصاحبه کننده وجود داشته پس سلایق متفاوت و زمینه رقابت یکسان نبوده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
آقای زنگنه اعلام کرده من به تکلیف عمل کردم!!!!!!!!!!!!!!! ای کاش آقای وزیر به قانون عمل می کردید. من با رتبه یک در آزمون کتبی مردود شدم اون هم فقط به دلیل بالا آوردن کف نمره مصاحبه.آقای وزیر می دانم که شما به ما جواب پس نمیدی ولی لا اقل از خدا بترس.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
دوستان عزیز لطفا شماره تلفن هاتون رو اخر پیام بذارید که باهم تبادل نظر کنیم برای شکایت دسته چمعی وهماهنگی های لازم 09356368592
رضا ظریف
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
با این افزایش نمره مصاحبه از 40 به 65 واقعا یک موضوع به ذهن همه خطور میکند که این کار در جهت روی کار آوردن افراد مورد نظر خودشون بوده. وگرنه چه لزومی داره که یک غیر بومی بیاد با من که بومی بودم رقابت کنه و همه امتیازات من ازش بیشتر باشه از نمره کتبی بگیر تا امتیازات دیگه.. بعد به راحتی با تغییر یه قانون همه اون امتیازات هیچ بشه!! و اون آقای غیر بومی بیاد صدها کیلومتر دورتر خدمت کنه جایی که محل کارش نزدیک خانه ماست!!!!
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
چطور ممکنه آدم تو یه رقابت شرکت کنه و بعد موقع اعلام نتایج بیان قوانین رقابت رو عوض کننبهترین ملاک نمره کتبی هستش که سوالا و زمینه رقابت برا همه یکسان بوده مصاحبه هم سلیقه ای هستش هم اینکه رابطه بازی هم اتفاق افتاذهمخصوصا اینکه خود وزارت نفت اعلام کرد ۱۷۷ گروه مصاحبه کننده وجود داشته حالا چطور ممکنه این رقابت سالم و یکسان باشه
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
چطور ممکنه آدم تو یه رقابت شرکت کنه و بعد موقع اعلام نتایج بیان قوانین رقابت رو عوض کننبهترین ملاک نمره کتبی هستش که سوالا و زمینه رقابت برا همه یکسان بوده مصاحبه هم سلیقه ای هستش هم اینکه رابطه بازی هم اتفاق افتاذهمخصوصا اینکه خود وزارت نفت اعلام کرد ۱۷۷ گروه مصاحبه کننده وجود داشته حالا چطور ممکنه این رقابت سالم و یکسان باشه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
سلام بر نسل سوخته.من روز اعلام نتایج تهران بودم رفتم ساختمان مرکزی5 گفتن اعلام کردیم تعجب کردم رفتم تو یه کافی نت متاسفانه دیدم مردود شدم رتبه یک بهداشت.. خیلی واسه این ازمون زحمت کشیده بودم یکسال اضطراب یک طرف اون 9 ساعتی که تو اتوبوس به خونه اومدم یه طرف دنیا رو سرم خراب شد واقعا عجب دنیای کثیفی داریم.اینم بعد 30 سال آخر و عاقبت ما.من از این بی وجدانها شکایت میکنم
رتبه یک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
با سلام و ضمن تشکر از زحمات شما. نامزده بنده رتبه یک آزمون کتبی شده بود مصاحبه هم بالای حد نصاب شده بود مصاحبه روانشناسی هم عالی بود ما به قبولی یا مردودی فکر نمیکردیم چون نامزد من از عملکرد و نتابج خود کاملا مطمئن بود فقط منتظر اعلام نتایج بودیم که نامزدم کارهای استخدامیشو انجام بده و ما هم به زندگیمون سروسامان بدیم وقتی نتیجه رو دیدم چشام گرد شد واقعاً حق‏‏ خوری بزرگی در حق جوونا شده خواهشاً یکی به این معظل رسیدگی کنه کی باید جواب مادری رو بده که وقتی متوجه نتیجه شد بر سر خود کوبید و زار زار گریه کرد امیدوارم جواب اینهمه حق خوری رو بدین شما خوشتون میاد با سرنوشت بچه های خودتون بازی بشه اینم در نظر بگیرید پدر و مادرهای این جوونا مثل خودتون انتظار موفقیت و خوشبختی بچه هاشون رو دارند.
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
تخلفات آشکار وزارت نفت:
کاهش ظرفیت اعلام شده از 2675 نفر به 1100نفر!
افزایش حدنصاب مصاحبه از 40 به 65 درصد!
MOHSEN
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
درود بر خبرگزاری دانشجو.
خبرگزاری محترم کسانی که الان در حقشون اجهاف شده زمانی دانشجو بودند،خودتان می دانید که این نسل چه کشید تا به اینجا رسید،منظورم نسل دهه شصتی هاست،از زمان نوزادی و شیر خشک گرفته و بعد دو شیف شدن مدرسه ها،کنکور و.... حالا هم که زمان اشتغال شده ، اینجور حقمون رو می خورند.
به ما کمک کنید که ظلمی که در حقمان شده رو بتوانیم انعکاس بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
سلام چرا نظرات جدید رو منتشر نمیکنید؟
البته همین حد هم از شما واقعا ممنونیم که صدای ما رو شنیدید. اگر توی طنز دکتر سلام هم بیارین تا حداقل یکم دلمون خنک بشه و برای ثبت در تاریخ و اینکه نشون خانواده هامون بدیم خیلی بیشتر ممنون میشیم...
هرکس که صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند از ما نیست. حضرت محمد (ص)
آیت شهبازی
United States of America
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
با درود و خسته نباشید
بنده در تیر ماه 91 عقد کردم.در آن زمان در اواخر دوره دانشجویی بودم و قرار بود پس از پایان دانشگاه و به کمک خدا،یافتن شغل مناسبی عروسی کنم.با اعلام نیاز شرکت نفت برای جذب نیرو،با شوقی مضاعف،نام نویسی کرده و شروع به مطالعه منابع کردم.صبح ها ساعت شش تا دو شب و درحالی که درس های دانشگاه را نیز می خواندم.با پایان یافتن دانشگاه و قبولی در آزمون کتبی،شروع به مطالعه برای مصاحبه کردم و با یاری خدا،مصاحبه را موفقیت آمیز پشت سرگذاشتم.با طولانی شدن فرآیند اعلام اسامی پذیرفته شدگان،با مراجعه با ساختمان پنجم وزارت نفت و اصرار زیاد،از قبولی خود با نمره بالا مطلع شدم و این دلیلی شد برای برنامه ریزی آینده بر پایه اشتغال در شرکت نفت.الان که اعلام شده مردود،من به کجا پناه ببرم؟
نريمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
من نمره تخصصي 92 و روانشناسي 59 من در آزمون نيروگاه اتمي بوشهر هم قبول شدم و همين تيم روانشناسي اونجا از ما مصاحيه گرفتن و خيلي وسيع تر از ايني كه در نفت بود من اونجا هم قبول شدم اما نيروگاه نرفتم حالا اينجا هم ردم كردن در صورتي كه من با نيروي انساني تماس گرفته بودم و گفتن كه اسمتون در ليست قبولياست و نمره مصاحبمم رو بهم دادن حالا واسم زده مردود
واقعا خجالت آوره كه همه دارن سكوت ميكنن خجالت بكشيد اسم خودتونم گذاشتيد مسلمون واقعا خداي محمد بايد به دادمان برسه فقط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
خیلی جالبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

توی اینترنت جستجومیکردم دیدم توی آزمون ۳ سال قبل هم اعتراضات شدید به مصاحبه بوده!
نفت نیوز:
منابع انسانی وزارت نفت برای تحقق عدالت استخدامی در نحوه برگزاری آزمون ها تجدید نظر کند
تعداد زیادی از شرکت کنندگان در مصاحبه استخدامی اخیر شرکت ملی نفت از نتایج نهایی اعلام شده گله مند بودند و معتقدند که نحوه و میزان تأثیرگذاری نمره مصاحبه در نمره آزمون کتبی بصورت برابر و هم وزن بودن این دو نمره و دعوت از افراد بمیزان دو برابر ظرفیت پذیرش می‌تواند بدلایل ذیل منجر به تضیع حقوق آنها شود:
– اعمال سلیقه مصاحبه‌کنندگان بصورت آگاهانه یا غیرآگاهانه.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
– اعمال سلیقه مصاحبه‌کنندگان بصورت آگاهانه یا غیرآگاهانه.
-وجود گروه‌های مصاحبه کننده متفاوت در شرکتهای تابعه مثل مناطق نفتخیز، ملی حفاری، اروندان، نفت و گاز پارس و عدم تشابه و هم‌وزن بودن شرایط و سؤالات در مصاحبه.
- پرسش مجدد سؤالات از مواد درسی که قبلاً در آزمون کتبی افراد آزموده شده‌اند.
- استرس زدگی بعضی از افراد ناشی از فضا و محیط مصاحبه و در نتیجه عدم ارزیابی دقیق توان عملی آنها
- علایق قومیتی، نسبی مصاحبه‌گران و سفارش افراد ذی‌نفوذ.
- شفاهی بودن مصاحبه و غیرقابل ردگیری بودن اعتراضات بحق
- عدم جامعیت شاخصهای ارزیابی در فرآیند آزمون استخدامی و لحاظ نکردن شاخص‌هایی مانند دانشگاه محل تحصیل و معدل فارغ‌التحصیل.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
http://www.naftnews.net/view-13014.html
mojtaba
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
با سلام من هم متاسفانه در نتیجه اعلام شده حد نصاب را نیاوردم بلایی که در آزمون استخدامی سال 90 بر سرمون در اوردن امسال هم همون طوریه و این اعتراضات راه به جایی نخواهد برد.واقعا متاسفم برای دولتمردان
m
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
من با نمره مصاحبه 70و نمره روانشناسی 55 ونمره علمی 24 از 50 مردود شدم.این دقیقا بلایی است که در آزمون استخدامی سال 90 هم برسرمون اومد و توی اون آزمون هم مردودمون کردن در اون موقع هم اعتراضات زیادی شد و راه به جایی نبرد.من واقعا برای دولتمردانمان متاسفم. آیا تاوان استخدام های بی ظابطه قبلی را نخبگان این مملکت باید بدهند ؟اگر کسی با ظابطه و رابطه استخدام شده اخراجش کنید نه اینکه حق مستحقین را پایمال کنید. آن دنیایایتان را به این دنیا نفروشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
لطفا "اصل عطف به ما سبق نشدن قوانین" مطالعه شود
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
ایا واقعا اعمال حد نصاب 40 به 65 6 ماه زمان نیاز داشت؟ این اقای زنگنه خیلی بی اخلاقه
ایشون خیلی ماشینی و خشک هست، اما باید اینو بدونه ما ماشین و ابزار نیستیم ، خیلی از ماها از نتیجمون به صورت غیر رسمی خبر داشتیم، سمتی که من شرکت کردم 1 نفر میخواست و نفر دوم هم نیومد واسه مصاحبه. فقط من بودم، منم رد شدم! جدای از این چندین بار هم نتیجمو با درنظر گرفتن حد نصاب 40 پرسیده بودم و بهم اعلام شده بود قبول شدی، اقای زنگنه 4 ماه اسامی قبول شدگان تو کارتابلش بوده و عین خیالش نبوده و از اخر هم همه رو قلع و قمع کرد، این انصاف نیس، این عدالت نیس، استخدام 2700 نفر ضرر بیشتری داره یا جریمه 18 میلیارد دلاری. واقعا متاسفم واسه خودم، درود بر رستم قاسمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
سلام خیلی ممنون از پیگیریتون واقعا ممنونم این کمپین رو بچه های آزمون نفت راه انداختن خواهش میکنم ببینید میخوایم فردا جلو وزارت نفت تجمع کنیم:
http://nimehbahman.3space.info/
داوطلب بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
باسلام
دوستان گرامی من متن راهنمای آزمون استخدامی رو دارم و در صفحه 11 این متن در قسمت 9 (تعیین پذیرفته شدگان) عینا امومده که آزمون کتبی 60درصد ومصاحبه 40درصد تاثیر داره.پس با امید به خدا تا حصول نتیجه نهایی که همانا استخدامه دست از تلاش برندارید.
تشکر از هم راهی تون
چرا تایید نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
چطور ممکنه آدم تو یه رقابت شرکت کنه و بعد موقع اعلام نتایج بیان قوانین رقابت رو عوض کنن بهترین ملاک نمره کتبی هستش که سوالا و زمینه رقابت برا همه یکسان بوده مصاحبه هم سلیقه ای هستش هم اینکه رابطه بازی هم اتفاق افتاده مخصوصا اینکه خود وزارت نفت اعلام کرد ۱۷۷ گروه مصاحبه کننده وجود داشته حالا چطور ممکنه این رقابت سالم و یکسان باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
فردا تجمع بزرگ در برابر وزارت نفت
دانشجو مچکریم
بهرنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
من هم با نمره :
کتبی :917 (نفر سوم گروه شغلی عملیات حفاری - کاردانی )
مصاحبه فنی : 85
به واسطه نمره روانشناسی 50 رد شدم ...
چطور ممکنه تست روانشناسی اینقدر سندیت داشته باشه ... چون :
اولا : سوالات برای هر فرد فرق میکرد
دوما : نظر هر دکتر در یک مورد خاص فرق میکنه
سوما : چند دکتر مصاحبه میکردند که فرد توسط یک دکتر مصاحبه میشد ... یعنی اگر دکتر دیگری شما را مصاحبه کرده بود شاید اکنون جزو قبول شدگان بودید .
چگونه امکان دارد که میانگین امتیازات حساب نمیشود و به واسطه یک تست که اهمیت آن کمتر معلومات فنی است , اکثر رتبه های برتر گروه های شغلی مختلف مردود اعلام میشوند !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
باید میانگین مصاحبه روانشناسی و تخصصی با ضریب 40 درصد با 60 درصد نمره آزمون برای نمره کل ملاک قرار بگیره
طبق قانون همه هم راضی میشن
پژمان ک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
طبق اعلام شرکت نفت نتایج و سهمیه ها دستخوش تغییر گردیده و بر خلاف آنکه می بایست نیمی از قبول شدگان کتبی در مصاحبه پذیرفته شوند، تنها تقریبا یک چهارم آن پذیرفته شده است. یعنی نصف تعداد قید شده در دفترچه آزمون...
چرا طبق دفترچه منتشر شده از سوی وزارت نفت اعلام نتیجه نکرده اند؟
قانون شرکت نفت در گذشته مبنی کسب حدنصاب نمره 40 در مصاحبه بوده که حال حدنصاب را به نمره 65 افزایش داده که تعداد بسیاری از واجدین شرایط رو عملا حذف کرده اند و باعث پایمال گردیدن حق عده زیادی از قبول شدگان کتبی گردیده است.
وقتی هنگام مصاحبه شخص مصاحبه کننده برای اعلام رضایت خویش از فرد مصاحبه شونده ملاک قبولی را نمره 40 گذاشته و نمره داده است، حالا چرا باید معیار قبولی در مصاحبه را به نمره 65 تغییر دهند؟؟
پژمان ک
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
من نمره مصاحبه علمی 81 و مصاحبه روانشناسی 55 و مردود!
من و امثال من با معیار 40 مصاحبه دادیم و اونی هم که نمره داده به ما با معیار 40 نمره داده ولی الان خیلی راحت مردود شدیم و تنها کاری که از دستمون بر میاد شکایت به دیوان عدالت اداری هست که اونم دست کم یکی دو سال طول میکشه تا جواب بدن بهمون...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
امروز جلوی وزارت 100نفر بیشتر نبودن واقعا متاسفم برای شماهایی که تو خونه نشستین و فقط حرف میزنین پس کو عملتون لااقل فردا یکشنبه بیاین تا تعدادمون زیاد بشه شاید بتونیم حقمونو بگیریم
رضا ظریف
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
سلام.خدا قوووت .خدا خیرتون بده بخاطر پیگیری و تجمع.من بخاطر مشکل خانوادگیم نتونستم بیام.مگه چی شد ؟کسی جواب گو نشد؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
سلام.خدا قوووت .خدا خیرتون بده بخاطر پیگیری و تجمع.من بخاطر مشکل خانوادگیم نتونستم بیام.جواب اعتراض امروز چی شد ؟کسی از مسولین جواب گو شد؟
saman
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
به خدا قسم اشك مادرم رو كه ميبينم دنيا برام سياه ميشه .
رتبه 22 از 208 نفر پذيرفته شده در آزمون كتبي
نمره 97 از 100 در مصاحبه تخصصي .
نمره 46 در مصاحبه شايستگي محور .
مدت زمان مصاحبه تخصصي 55 دقيقه.
مدت زمان مصاحبه شايستگي محور 10 دقيقه.
شركت نفت حد نصاب مصاحبه رو از 40 به 65 افزايش داد تا ما مردود بشيم . خداي من هم بزرگه .
التماس ميكنم يه كاري كنيد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
به گفته افراد حاضر در تهران یک "کمیسیون مخفی" تشکیل شده تا پرونده افراد معترض رو بررسی کنن و با استخدام این افراد قضیه رو تموم کنن!!!!! یعنی افرادی که به هر دلیلی مشکل داشتن و نتونستن برن جلو وزارت و افراد راه دور بی نصیب میمونن!! این سایت رو ببیند باور کنید راست میگم!
http://nimebahman.3space.info/
یعنی ممکلت ما همه چیزش باید با دعوی و اعتراض حل بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
سلام تورو خدا حق مارو بگيريد به خدا كساني كه كاري ازدستشون مياد و پيگيري نكنن مسئولا پس اين ترازوي عدالت كو بابا به قرآن احترام بذارن به دستور خداي احد و واحد عمل كنن اي خدا حق مارو بگير تو خودت بزرگي حقو به حق دار ميرسوني يا الله
milad
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
آزمون کتبی نفر دوم در سهمیه بومی
فنی-تخصصی 83
شایستگی 59
مردوووووووود.
ای کاش ما هم شایسته بودیم.کسی که پارتی نداره شایسته نیست.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
رتبه آزمون 1
مصاحبه فنی-تخصصی: 80.2
شایستگی محور :64.81
نتیجه :مردود بدلیل عدم کسب حد نصاب نمره مصاحبه که باید 65 می شد.(که فکر می کنم دستکاری شده)
شایستگی محور بالای 65=خدا میدونه کی هست
REZA
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
تو بمان و دگران وای به حال دگران....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
نمره کتبی 917 و رتبه اول با سهمیه ایثارگری و فرزند کارکنان و بومی..فنی تخصصی 76 و شایستگی 38 ..نمیدونم چی شده :((((
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
من رتبه 2 آزمون شدم تو رشته خودم. مصاحبه فنی رو گرفتم 100 از 100. مصاحبه شایستگی محور 62.96 !

سه سال هم سابقه دارم تو نفت

جالب نیست به نظرتون؟ دیگه ببخشید کی شایستگی داره قبول بشه پس؟
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
باسلام ممنون از پیگیری شما.واقعاً جای تاسف داره که درمملکت اسلامی اینجوری حق الناس میشه وهیچ مسئولی هم جوابگو نیست
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
ممنون که حداقل به درد دل ما گوش دادین
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
ممنون که حداقل به درد دل ما گوش دادین
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
زنده باد کسایی که برای گرفتن حق این عزیزان در هر جایی تلاش می کنند. یک کلام
ارسال نظرات
آخرین اخبار