یارانه شهریور متولدین 93 پرداخت شد/ 79 میلیارد تومان معوق چه می‌شود؟
با پیگیری‌‌های "خبرگزاری دانشجو"؛
متولدین سال 93 پس از 5 ماه انتظار بالاخره شب گذشته یارانه شهریور ماه خود را دریافت کردند اما با توجه به معوق مانده بیش از 79 میلیارد تومان از یارانه این افراد انتظار می‌رود دولت یازدهم فکری هم برای پرداخت این معوقات بنماید.
تعداد نظرات: ۴
زبان تلخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
باسلام به شمادوستان گرامی یادتون نره سود این مبلغ روهم حساب کنیدهرچندبیخیال شین ماکه مثل بعضی بانکهانزول مصلحتی نمیخوریم همون اصل مبلغ روبدن هنرکردن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
به جیب دولت واریز شد تا بخشی از کسری بودجه تامین شود!
این اولین بار نیست دولت داره برای تامین کسری بودجه خودش از جیب مردم برداشت میکنه!
پارسال هم یه ماه یارانه کل مردم رو کلا ندادن!
هادی
Kazakhstan
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
خواهشا یکی پیگیر یارانه مزدوجین بیچاره رو بکنه که از همه جا دستشون کوتاهه و یارانه هم بهشون تعلق نمیدن!!!!!!!!!!!!!! من سال 92 ازدواج کردم و سال 93 به خیال اینکه از پدرم جدا میشم و یارانه رو هم باید جدا کنم رفتم ثبت نام کنم ولی سایت نمیپذیرفت!!!!!!!! به علت اطلاع رسانی بسیار ضعیف دولت تدبیر و امید نتونستم ثبت نام کنم!!!!!!!! نه میتونم برم زیر مجموعه پدر نه میتونم جدا شم!!!!!!! دولت علی رغم قولی که داد کاملا بی خیال مزدوجین شده و کسی هم نیست بگه تکلیف اینا چیه!!!!!!!!‌خیلی ها عین من این اتفاق براشون افتاده!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
کلا این دولت فکر اینه که مردم رو بپیچونه و کارها رو زیر سبیلی رد کنه فکر کردن ما نمیفهمیم!!! اون از آزمون نفت و استانداری که همه رو منگنه کردن این هم از وضعیت پرداخت یارانه! آخه اگر اون سبد کالای کذایی داده نمیشد و به جاش حقوق مردم رسیدگی میشد بهتر نبود؟؟!!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار