چرا علی کریمی از تیم ملی جدا شد؟
بررسی دلایل ترک کادر فنی از سوی جادوگر
جدایی ناگهانی علی کریمی از کادر فنی تیم ملی، آن هم در آستانه جام ملت های آسیا باعث ایجاد ابهامات زیادی درباره علل این اتفاق عجیب شد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
دم کی روش گرم
جماعت ایرانی رو به تمام معنا شناخته!
باهوشترین مربی که تا الان در ایران حضور پیدا کرده و ادبیاتی مدیریتی و زیرکانه و پخته داره. به کسی باج نمیده و گربه رو دم حجله میکشه. یک مربی بدون که رفتار عقلانی بالایی داره و پرستیژ کاری زیادی هم داره.
مردی که کلاس فوتبال ایران رو بالا برده و یقین دارم ایران رو در جام ملتها به فینال می‌رسونه
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
این علی کریمی هم که خیلی بدشانس است تازه بهش یک پستی داده بودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چون تحمیل شده بود - علی کریمی روحیه کار کردن با همه را ندارد شاید کی روش هم اینطوری باشه ، علی کریمی باید مدیر فنی تیم هایی باشه که با سرمربی اش اختلاف نداشته باشه - در بازیکن تکنیکی بودنش حرفی نیست ولی تاکتیک فرق می کند. مربی تیم ملی آلمان که اصلا در بوندس لیگا بازی نکرده بود بهترین مربی آلمان شناخته می شه و اون نتایج درخشان را در برزیل گرفت.
امین قلی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
این نگاه از بالا پایین افراد غیر ایرانی به متخصصین ایرانی در تمام سطوح و رشته ها وجود دارد.کارلوس کیروش یک مربی درجه 2 یا 3 اروپایی است که به جز در ایران هرگز نمیتواند در جای دیگری همچین قرارداد چرب و پر پیمونی ببنده.ثانیا اگه تو کشوری جز ایران بود ،مسءولان اون کشور اجازه همچین برخوردی به اسطوره ها و متخصصین خودشونو نمیدادن.ببینید عزیزان، تا وقتی ما قدر و منزلت خودمونو و داشته هامونو ندونیم و راحت بتونیم پا رو شونه اونا بزاریم واسه پیشرفت های شخصی ،تو هیچ جای دنیا یک ایرانی رو به چشم کسی که میتونه کننده کاری باشه قبول نمیکنن. یک تبریزی.موفق باشید
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار