لاریجانی: جوانان باید به فکر تأسیس مدارس غیر انتفاعی باشند
دولت از واگذای مدارس دولتی حمایت کرده است؛
رئیس مجلس با اشاره به برنامه های دولت برای واگذاری مدارس گفت: دولت از این موضوع حمایت کرده و جوانان باید به فکر تأسیس مدارس غیر انتفاعی باشند.
تعداد نظرات: ۳
م.ص
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
جناب لاریجانی! شما که می‌گویی: «...تعداد معلمان بیش از یک‌میلیون است و همین موضوعات باعث شده که 80 درصد از بودجه جاری کشور صرف هزینه‌های اینچنینی شود و دیگر پولی برای عمران باقی نمی ماند» اوّلاً چطور برای فوتبالیست‌ها و باشگاه‌ها پول دارید که میلیاردی به آنها می‌بخشید؟! آیا کار تولیدی و عمرانی می‌کنند؟!!! چه سودی برای مملکت دارند؟ هرروزی که میگذرد یکی از فوتبالیستها سر از خانه‌های فساد درمیآورد و با سرهم‌کاری آزاد میشود و از آنطرف هم ماشینهای آنچنانی و انواع کارخانه‌ها و برجها و ویلاها و... دارند. ثانیاً کار معلّمان تولیدی‌ترین کار در مملکت است. اگر معلمان نباشند چه کسی میتواند به تولید و عمران بپردازد؟ خود شما چطور به اینجا رسیدی؟ اگر معلمانت نبودند الان جنابعالی کجا بودی؟! سری به ژاپن بزن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
مدرسه که میرفتیم هر سال پول میگرفتن.امکانات هم که نداشت.شما چه شکلی برای هر دانش آموز 600هزارتومن میدید.در ضمن این حرف شما با اصل سی ام قانون اساسی مغایرت دارد.
اصل سی ام:دولت موظف است وسائل آموزش و پرورش را برای همه ی ملت تا پایان دوره ی متوسطه فراهم سازد و وسائل تحصیلات عالی را تا سرحد خود کفایی کشور به طور رایگان گسترش دهد.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
اره که دیگه قشر ضعیف نتونن درس بخونن . هر کی هر جوری خواست مدرسه رو مدیریت کنه. همین جوری که مدارس غیر انتفاعی بازدهی نداره همه رو کنیم غیر انتفاعی که یه کشور بیسواد داشته باشیم .پول بده نمره بگیر
ارسال نظرات
آخرین اخبار