آقای ایوبی! هرچه سریعتر استعفا دهید/ رضاداد باید از بدنه سینما حذف شود
فرح بخش در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:
کارگردان «خصوصی» گفت: متاسفانه کسانی که به حجت الله ایوبی خط می دهند اولا خودشان فسیل شده‌اند و لذا اصلا به فکر سینما و ارزش های آن نیستند و فقط به منافع شخصی خودشان می اندیشند.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
بدم میاد ازت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
توهین محکوم است.توهین نکنید
اقا امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
دیروز خبری از مهناز افشار و امروز از فرحبخش و فردا....دبیر و خبرنگار سرویس فرهنگی چبکار می کنند؟ آدم قحطه؟؟؟؟؟؟؟ اقای فرحبخش که خودش در ساخت فیلمهای غیراخلاقی یدبیضایی دارند ، حالا شدن مدافع سینمای پاک؟؟؟؟ شوخی نکن!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
جالا خود این آقای کارگردان چه گلی بر سر سینما زده که آقای ایوبی زده باشه!!!
این آقا با ساختن فیلم های سیاه و تهوع اور مستانه و خصوصی نشون داده که خط فکریش چطوره،و فیلم هاش از زیر دست یکی مٍل اقای ایوبی رد شده پس سر و ته یک کرباس هستند....
علی کرامتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
حرف حسین فرح بخش درست است من کاری به خودش که چطور آدمی هست ندارم اینکه ایوبی به هیچ عنوان به درد سینما نمی خورد و او فقط به فکر میزش است و سینما را با اندیشه های پشت پرده ( رضا داد ) دارد به ناکجا آباد می برد حرف صحیحی است به هر که دلشان بخواهد پول می دهند و هرکاری که بخواهند انجام می دهند و همه را سرکار گذاشته اند هیچ صداقتی در کار نیست حتما باید ایوبی استفا بدهد تا شخصی کارآمد سکان هدایت سینما را برعهده بگیرد وگرنه از سی نما چیزی دیگر باقی نخواهد ماند اینها میهمان هستند و ما صاحبان اصلی آن هستیم پس به میهمان بد بیشتر از این مجال خراب کاری ندهید .
ارسال نظرات
آخرین اخبار