جریانی در لباس یک شیعه گرم امام حسینی در حال ایجاد انحراف است/ امروز مرجعیت دروغین، شیعه را تهدید می‌کند
حجت الاسلام کاشانی در گفتگوی تفصیلی با «دانشجو» -۱
حجت‌الاسلام کاشانی گفت: امروز خطری جدی در درون شیعه ما را تهدید می‌کند، خطری که در حال سازماندهی است. جریانی که تا دیروز بیرون تشیع بودند ، وارد شیعه شدند و در لباس یک شیعه گرم امام حسینی در حال ایجاد انحراف است.
تعداد نظرات: ۴
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
اتاق فکر استکبار جهانی: امروز فقط شیعه مقابل ما ایستاده، پس باید نابود شود؛1-تفرقه بین شیعه وسنی2-ایجاد جبهه تکفیر داخل تشیع(بیت شیرازی ها) 3-دو دسته کردن شیعیان(اصول گرا --- اصلاح طلب)!!!!!!!
استاد باشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
خیلی مطلب جالبی بود. اما مصداق ها و شواهد عینی رو اصلاً اشاره نکرده بودید. مثلاً در هیئت چه کاری می کنند که می شوند شیعه انگلیسی؟ عقایدشان چیه و ما باید چه کار کنیم؟ ضمناً غلط املایی و نگارشی هم زیاد داشتید!
پوراکبریان نیاز داود
Germany
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
یکی از عوامل دین گریزی و فرار مغزها و تخلیه مراکز تحقیق،پالایش، تصفیه، بازنگری، ترمیم و توسعه فرهنگ و اخلاق و دین از حضور کارشناسان واقعی و مخلص و مومن، پارادوکس حکومت دینی جاری در کشور است که آنچه در طول زمان استقرار و رسمیت آن تاکنون مشهود و محسوس بوده فاصله غیر قابل توجیه عملکرد آن با اصول و اساس و بنیاد منتج از عنوان جمهوری اسلامی و قوانین لازم الاجرای آن (ولو شامل برخی ایرادات موجود) بوده و یکی از لوازم پیشگیری تشدید پروسه تخریب دین و مذهب و اخلاقیات و فرهنگ جامعه ، ایجاد سنخیت و تناسب بین عنوان رسمی و عملکرد حکومت است. یعنی با توجه به عدم ظرفیت و امکان عملی پیاده کردن اسلام در جامعه ناشی از فاصله غیرقابل توجیه مسئولین آن و نیز برخی اقشار جامعه موجود با اسلام و عدم آشتی پذیری آنان با د
پوراکبریان نیاز داود
Germany
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
...یعنی با توجه به عدم ظرفیت و امکان عملی پیاده کردن اسلام در جامعه ناشی از فاصله غیرقابل توجیه مسئولین آن و نیز برخی اقشار جامعه موجود با اسلام و عدم آشتی پذیری آنان با دین و مذهب مورد ادعایشان، حداقل شهامت و جسارت تغییر عنوان و موارد ادعا از واژه های مقدس و مطلقی همچون جمهوریت و اسلام به واقعیت ملموس همگان و عدم بلوف زنی در تقنین مقررات و قوانین و برنامه های غیرممکن و خلاصه عدم اشاره به دین و مذهب و اعلام رسمی سکولاریسم در حوزه حکومت و دولت به خرج داده و دین و دینداران را از فاجعه موجود توسعه بی محابای عدم شفافیت، ابهام،کذب، دوگانگی، ریا، چاپلوسی، سرسپردگی، خشونت، تکفیر علمای غیروابسته برهانیم.
الحمدلله الذی هدینا لهذا و نشهد ان لااله الاهو - داود پوراکبریان نیاز
ارسال نظرات
آخرین اخبار