انگار اوضاع خیلی بهتر شده که ما را به دانشگاه راه داده‌اند!/ کمترین میزان مشارکت را در دوره دوم هاشمی رفسنجانی داشتیم
حجاریان در دانشگاه تهران:
فعال اصلاح طلب گفت: من قدری حق آب و گل دارم. چراکه معمولاً ما را راه نمی‌دهند و من نمی‌دانم آفتاب از کدام طرف درآمده چراکه، پارسال که ما رابه دانشگاه راه ندادند و انگار اوضاع خیلی بهتر شده است.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
یادش رفته دوم خرداد به خاطر عمامه مشکی رای دادند مردم تا از سر تفکر .....
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
جالب است که مشارکت ۸۵درصدی سال ۸۸ را ایشان یادشان رفته که دوم خرداد را بیشترین می داند .
لازم بذکر است که اگر بعد از دوم خرداد جو آرامی بود بدلیل دوم خرداد نبود بلکه ظرفیت طرف مقابل در شکست بود مانند سال ۹۲ اما آیا آنها تا حالا شکست را پذیرفته اند چه در سال ۸۴ که هاشمی همیشه توهین آمیز با نتیجه برخورد کرد و هم ۸۸ که حتی براندازی نظام را نیز پیگیری نمودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
آقای حجاری بس است این را بدان تو وامثال تو هیچ جایگاه قانونی وهیچ وجه اجتماعی ندارید مدال شجاعت شما دریوزگی برای امریکا واسرائل است وافتخارتان آتش زدن پرچم وخیمه های عزاداران حسینی و اظهار شعارهایتان خجالت آور
سید محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
به قول شما ها جناح مقابل هیچ کار نمیکند یا بلد نیست از ابتدای انقلاب تا الان که بیشتر دولت ها دست شما اصلاحاتی ها بوده چیکار کردید . خدا رو شکر میکنم که زمان جنگ امام بود و نذاشت شما ها بیشتر ازاین جولان بدید اگر شما ها بودید مثل الان که سرنوشت کشور رو با مذاکره گره زدید . هر نوع امتیازیرو به دشمن قسم خورده ما میدهید اون موقع هم به بهانه ی ان که ما نمیتوانیم اونا ابر قدرت هستند کشور رو دو دستی تقدیم انها میکردید. خدا رهبرمون اقا سید علی رو نگه داره که با بصیرتش نذاشته این افراد جولان دهی کنن.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
افساد طلبان نهایتش هدفشون اینه به مردم بگن مردم ما اشتباه کردیم انقلاب کردیم
بیایین مملکت رو بدیم دست امریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
سابقه اصلاح‌طلبی در کشور ما آنقدر سیاه شده که برخی از آنها با اسامی دیگر فعالیت می‌کنند و حاضر نیستند با نام اصلاح‌طلب در جامعه حاضر شوند.
آرین پ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
اتفاقا وضع بدتر شده که اومدی. چون تریبون دست شماست. جون مادرت بس کن دیگه ... بزار فقط بگیم ایرانی هستید و قضاوت دیگه ای نکنیم. شماها با دامن زدن به اختلافات جناحیتون دارین مردم رو شقه میکنید. غافل از اینکه مردم کاری با جناح های شما ندارن. اونها به ندای قلبشون گوش میدن نه سیاست بازی.
ارسال نظرات
آخرین اخبار