حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو» با بیان اینکه سازمان های کوچک از روش های اصولی بازاریابی غافل شده اند گفت : ارسال پیام های بازاریابی ، پیام تشکر از طریق ایمیل و ارسال نمونه های رایگان به مشتریان از جمله روش های ساده اما مهم در بازاریابی کسب و کار های کوچک است که گاهی به فراموشی سپرده می شود .
به گفته وی داشتن لیست کامل و جامع مشتریان از ملزومات بازاریابی در کسب و کارهای کوچک است که می تواند نقطه آغاز یک ارتباط دائمی باشد.
وی با بیان اینکه استفاده از یک روش بازاریابی نمی تواند همیشه باعث موفقیت در کسب و کار شود اظهار داشت : با خلاقیت و تغییر مرتب در روش های بازاریابی می توان شاهد توسعه کسب و کار بود.
موفق باشيد، باتشكر از خبرگزاري دانشجو،،،