سازمان‌های کوچک از روش های اصولی بازاریابی غافل‌اند
بروغنی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
موسس اتاق بازاریابی ایران گفت : کسب و کارهای کوچک  برای بقا باید اصول بازاریابی را بکار گیرند.
تعداد نظرات: ۲
توحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
آقای بروغنی مطالب مهم وحائز اهمیتی را متذکرشده اند...
صبوري
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
برايم بسيار جالب بود ضرورت ايجاد اتاق بازاريابي در تجارت داخلي وخارجي بخصوص براي كشور مامهم وحياتي است توليد كنندگان و واردكنندگان به راحتي وامنيت وسرعت كالاهاي خود رابه مشتريان عرضه كنند
موفق باشيد، باتشكر از خبرگزاري دانشجو،،،
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار