صدور بیانیه شماره یک متحصنین مقابل مجلس/ اصفهان و قم هم علیه سند برجام تحصن خواهند کرد
تحصن رد برجام به فاز کشوری خود رسید
شورای متحصنین رد برجام که متشکل از نمیندگان دانشجویان و طلاب و دیگر گروه های مردمی است بیانیه ای را منتشر کرده اند و در آن با توجه به نارسایی ها و اشتباهات موجود در سند برجام مخالفت قاطع مجلس را خواستار شده اند. همچنین همراه با تحصن مقابل مجلس شورای اسلامی علمای بصیر و طلاب انقلابی قم نیز همراه با تحصن مقابل مجلس شورای اسلامی در ساعت ۱۶ امروز در مسجد فیضیه آغاز خواهد شد.
تعداد نظرات: ۱۸
ح ل
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
لطفا امکان تحصن و ابراز عقیده برای موافقان طرح برجام را فراهم نمایید تا مشخص شود چند درصد از مردم موافق و چند درصد مخالف هستند.اینکه یه تعداد معدودی هر کاری دلشان بخواهد انجام دهند وخودشان را جای مردم ایران قلمداد کنند دور از انصاف است.
سربلندی ایران و ایرانی هدف اصلی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
اتفاقا ما هم از این قضیه خوشحال میشیم تا ببینیم سنگ کدوم مردم رو داره به سینه میزنه. رهبر ما از این توافق راضی نیست ما هم عمرا راضی بشیم
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
همین یه عکسی هم که گذاشتن ببینید تا به اصطلاح دانشجویان مد نظر را ببینید چقدر هم دانشجویی بهشون میاد خخخخ
ناشناس
Germany
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
هم نتانیاهو ناراحته هم اینها چه راضی بین این 2 تا هست من نمیدونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
خودشون در فیلم 24 گفتن که مجلس این راتصویب نمیکند و لاریجانی هم شروطی را برای آن گذاشته مشخصه که این ها فکر اینجاش را هم کردند و قراره کلاه سرمون بزارن
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
عزیزم راز درسته نه راض!!!!!!!!!!!!
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
عزیزان معترض وقتی که قطعنامه های بین المللی برعلیه کشورمان صادر میشد کجا بودند؟وقتی که در دولت نهم و دهم میلیارد میلیارد دلار اختلاس و رانت خواری میشد وپول بیت المال به تاراج میرفت کجا بودند؟وقتی که تورم 40 درصدی پدر ملت را در آورد کجا بودند؟وقتی که پول نفت120دلاری به باد میرفت کجا بودین؟وقتی ما درجهان منزوی شدیم کجا بودین؟وقتی پدران شرمنده خانواده میشدند،بیماران درمانده از خرج درمان،کودکان کار افزایش پیدا کردند،آمار دروغین اشتغال داده میشد و....کجا بودین؟
مردم شما را خوب شناخته اند.شما کسانی هستید که با این توافق دکان وکاسبی نامشروعتان تعطیل میشود.شما بخاطر به خطر افتادن منافع مالی وشخصیتان داد وفریاد میکنید.درد شما درد دین نیست درد ملت وکشور نیست.درد شما درد پیاده شدن از اسب سرکش قدرت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ببین قوه قضاییه همون برخوردی را که با مواد فروشان معتادین میکند یعنی کار به کارشون ندارد همون برخورد رابا اصلاحطلبان میکند وگرنه حتی یکنفر اصلاحطلب هم در سیاست نبود مگر در زندان و این را هم بدون که همین اصلاحطلبان بودند که از امریکا درخواست میکردند ایران را تحریم کند همین روحانی بود که ایران راعضو ان پی تی کرد تا از این طریق سازمان ملل بتواند در مسئله هسته ای به ما فشار بیاورد وگرنه همانند پاکستان که بمب هسته ای دارد و کسی نمیتواند کوچکترین تحریم کند می بود الان ما منزوی نیستیم که عربستان هر اقدامی را علیه ایران میکند که اگر تحدید رهبر نبود حتی جنازه حاجی ها را نمیدادند درکل باید گفت مرگ بر منافق که خودش را به نفهمی زده
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
واقعا!!!!!!!!!! چقدر ظلم شده به شما!!!!!!!!!!! حالا نیست همه مشکلات مطرح شده حل شده؟؟؟ تورم صفر درصدد شد؟؟؟؟ با سبد کالا باعث شدن پدرها شرمنده خانواده هاشون نشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
قرار نیست یک جامعه چند هزارم درصدی برای کل ملت تصمیم بگیره شماها حتی از ادبیاتی در خور یک دانشجو و یا طلبه و حتی یک رزمنده آزاده نتوانستید استفاده کنید !!!!!چطور توقع دارید امور مملکت را به دست شما بی اخلاق ها بسپریم؟!!!!!
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
با تشکر از نظر منصفانه و دقیق شما. مطمئن باش قدرت دست امثال ما نبود، وگرنه با این روحیه جهادی که ما داشتیم عمرا می تونستید از ما اون رو بگیرید.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
اگر مردید شرایط تجمع هم برای موافقان برجام هم مهیا کنید اینا که با برجام مخالفند قیمت دلار و سکه هاشون افت کرده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
آخه چرا فکر میکنید دغدغه شما دغدغه مومنین هست کسی که چشمش را در راه اسلام و مملکتش داده از این فکرا داره این شما هستیذ که مثل افرادی که فکر نمیکنند چشمتون به اخبار هست تا برجام تصویب بشه واردات و ذلالی رونق بگیره. عزیز من کافر همه را به کیش خویش بیند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
عزیز دل موافقان برجام در همان آغاز برای خود جشن چی چیه هسطته گرفتند دیگه اگه خاطر مبارکتون باشه و کسی حتی یه دونه تو هم بهشون نگفت.
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
برای شما مهیا شد منتها شما به جای نحصن زدید تو خیابونا رقصیدید...........
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
مردم ایران عزیز ازشماجوانان غیور وطلاب شریف به خاطر دقت نظر در مسایل سیاسی وحمایت از رهبری تشکر می نمایند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
بالاخره معلوم نیست این افراد نظر خودشون را دارند ابراز میکنند یا رهبری را.لطفا از رهبری مایه نگذارید چون اگر رهبری اشاره کنند میلیونها نفر لبیک خواهند گفت نه این تعداد کم که حتی به چندصد نفر هم نمیرسه.لطفا ........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ماشاءالله به این غیرت اسلامی.احسنت
ارسال نظرات
آخرین اخبار