اقدامات مسکو در سوریه باعث افزایش اعتبار شخص پوتین شد/ پوتین: از پشت به دوستانمان خنجر نمی‌زنیم
رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهوری روسیه:
رهبر معظم انقلاب با اشاره به نقشه بلندمدت آمریکا برای تسلط بر کل منطقه غرب آسیا گفتند: آمریکا به‌دنبال تحقق اهداف ناکام خود در سوریه از راه سیاسی و مذاکره است.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
دم آقای پوتین گرم که ازخیلی ازاین سیاستمدارای ما باغیرت تره.
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
و البته ما حواسمان هست این غیرت آقای پوتین تا الان صرفا به خاطرمنافع کشورش هست و این هوشمندی ما است که منافع روسیه رو به منافع خودمون نزدیک کردیم و ازشون به نفع خودمون استفاده می کنیم. اینکه در سفر قبل آقای پوتین میگه "مسیح را در ایران دیدم" یا اینکه اینبار با یک هدیه که یک قرآن خطی است به دیدار رهبر اومده میتونه نشونه ی خیلی خوبی باشه که روابط روسیه با ایران رو فراتر از منفعت طلبی سیاسی روسیه نشون میده.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
ای کاش پوتین شیعه میشد.گر چه وی مصداق این عبارت از قرآن است که "و نزدیک ترین دوستان به مومنان را کسانی می یابی که می گویند ما نصاری هستیم"
مسیح
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
درود وسلام بررهبرعاتیقدر عزت وافتخار ایران اسلامی وپوتین بی ادعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
درودبرپوتين كه موجبات خشنودي رهبرمارافراهم كردند
زنده بادپوتين ومرگ بردشمنان او
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
پوتین متوجه حقانیت انقلاب و رهبر ما شده از یه منبع موثق شنیدم دفعه پیش که ایران بوده بعد از ملاقات با رهبر و خبر رهبر از اطلاعات فوق سری ایشون از سازمانی که پوتین اونجا کار می گرده(kgb) -اگه درست گفته باشم- و صحبت های ذیگه باعث شگفتی او می شن از رهبر می خوان ایشونو به فرزندی قبول کنن رهبر هم می گویند من می خواهم اما اگر بگذارند سپس پوتین بعد از اتمام ملاقات به خودی های ما می گه قدرت شما در ارتش و سپاه و بسیج و .. نیست قدرت واقعی شما در این اتاقه (اشاره به اتاقی که رهبر انقلاب در آن بودند) و در بین سیاستمداران خارجی هم که میره می گه من حضرت مسیح رو ندیدم اما هر چی در موردش شنیدم در این شخص اون صفات و ویژگی ها رو مشاهده کردم. خالا ما چقدر قذر ایشونو دونستیم؟ آیا ایشون هدف تیر دشمنان نیستند؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار