درگیری ایران و بنی‌سعود از کجا شروع شد؟/ گزارش یک جنگ!
گزارش/
اعلان بنی‌سعود مبنی بر قطع روابط دیپلماتیک را می‌توان تازه‌ترین پرده از دشمنی‌های آنان با ایران برشمرد. اقدامی که برای فرافکنی و فرار از پاسخگویی در برابر عملکرد آنان در اعدام شیخ نمر صورت گرفته است.
تعداد نظرات: ۱۳
امیر
-
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
دولت یازدهم، این عربستان از بعد انقلاب تمام توان خودشو برای نابودی ما بکار برده، فقط مونده جنگ مستقیم.
آخه چه نفعی داره مراوده با این نوکرای آمریکا؟؟؟؟
خاک بر سرشون، بدبختا .......
بابا یه موضع قاطع بگیرید........
500 ایرانی تو اون کشور کشته شدن هیچی نگفتید ......
دیدی برا قضیه سفارت چه جنجالی کردن ........
ناشناس
Germany
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
احسنت! فقط این نکته رو متذکر شم که در کابین عقب اف 15 عربستان استاد خلبان آمریکایی حضور داشت! در واقع تمام کار های مقدماتی برای رهگیری و قفل راداری را وی انجام داده و خلبان عرب تنها ماشه را فشار داده
محمدکاظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
باید یک موضع سخت و قاطع گرفته بشه بطوری که بشه همه این رفتارهارو جبران کرد. اقای روحانی تهدیداتش فقط برای ملت و مخالفین و منتقدینش هست. رئیس جمهور ترسو و بزدل پایدار نیست.
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
روحانی بازهم به ظریف میگه لبخند بزن لبخند لبخند لبخند!!!
یک روزم چشم باز میکنه میبینه شده مستعمره عربستان البته تو خیالاتش!!!
دولت امیدوار به همه چیز
امیر علی اشرفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
بسیار عالی
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
کجاش عالیه؟این عالیه که سر یه زائر ایرانی رو بریدند؟ یا این که به دو نوجوان در جده تجاوز کردند؟ یا این در سال 66 و 94 زائران ایرانی رو به خاک و خون کشیدند؟ یا این که سر شیخ نمر رو یریدند؟ یا این که شیعیان بحرین رو سرکوب کردند؟ یا این که به یمن حمله کردند یا این که از داعش حمایت نی کنند؟یا این که............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
حمله به سفارت عربستان و آتش زدن آن کار اشتباهی بود ولی با همه خصومتها و توهینهای عربستان وتوهین و تحقیر ایرانیان از سوی آنها آیا ادامه روابط با سعودیها آیا سودی به حال ملت ایران دارد؟حیف نیست پول های مردم ایران بابت خرید تسلیحات از آمریکا و غرب وهزینه جنگ و کشتار شیعیان در منطقه و عیاشی شاهزاده های سعودی و نهایتا توهین به مردم ایران شود.
شهــــروند جیـــــوتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
قابل توجــــه آقایان تدبیـــر و امیــــــــد ........ برای ما زشت است که عربستان بخواهد جلوی ایران عرض انــــدام کند چه برسد به جیــــــوتی!!!
این ها همه از تدبیر نامامیدانه دولت است اگــــــــر آنها اقتـــــــدار ما را ببینند هرگزبخودشان اجازه نمی دهند حتی فکر این اقدامــــــات به ذهنشــــان خظور کند .... این دوران هم تمام می شود فقط کاری نکنید آیندگان به شما خرده بگیرند.
علیرضا / اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
طبق فرمایشات خودتون رضا شاه بخاطر اعدام یک ایرانی که در حال طواف استفراغ کرده بود 4 سال با عربستان قطع رابطه کرد و با خواهش آل سعود بعد از 4 سال روابط برقرار شد ولی الان بعد از اینهمه موارد ما چه کاری انجام دادیم. همه ی ما میدونیم بزرگان کشور نمیخوان هزینه مالی وجانی یک جنگ دیگر را ملت بر دوش بکشند ولی قول بهتون میدم حتی ایرانیهای لوس انجلس نشین هم طالب اینن که ایران با نیروی نظامی یک گوشمالی درست وحسابی به این حیوانهای سعودی بدن هموطن های عرب ایران هم در این جنگ در خط مقدم قرار میگیرن مثل همیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
به خدا آدم شرمش میگیره بخاطر این موضع گیری های ننگ آور و مسئولین بزدل ، بیچاره رهبر که باید همچین رو تنهایی به دوش بکشد ، کجاس شرف و عزت ما وای خدا ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
این دولت هر چی خندید تا روابط دیپلماتیک را بهتر کنه بدتر شد
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
یکی میگفت هاشمی توی عربستان خیلی اعتبار داره. اگه بیاد، همه مسائل بین ایران و عربستان حل میشه. دیدیم...
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
پاسپورت ایرانی میگن چقدر گرون شده! بس که حاج حسن عزت بهش برگردوند. من گرین کارتم رو حاضرم باپاسپورت ایرانی عوض کنم..................................................................................................................
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار