مردم حق دارند بدانند پورسانت‌های سنگین نفتی را چه کسی به قیمت خدشه‌دار کردن اعتبار کشور از آن خود کرده است!
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم حق دارند بدانند پورسانت‌های سنگین نفتی را چه کسی به قیمت خدشه‌دار کردن اعتبار کشور از آن خود کرده است.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
آقایان دولتمدار و ... که دارید همه را از دم تیغ می گذرانید نمی دانم اگر این مطالب را بیان کنبم ما هم جهنمی هستیم ! یا باید دم بخاریهای مدرسه که تند تند آتش می گیرند باید از ترس لرز برویم و گرم شویم !؟ولی به هر حال می گوییم :
الان ما مدیران و معاونان هنرستان های شهر میانه استان آذربایجان شرقی که به عوض 36 ساعت موظفیمان 44 سایت و بیشتر در هنرستانها (با وجود مخاطرات زیادش) کار می کنیم بیش از دو 2 سال است هیچ مبلغی و ریالی بعنوان اضافه کار یا اضافه پرداختی ندیده ایم .
به عوض شعار دادن و دم از تخصیص اعتبار دادن که به ما شهرستانیها ریالیش هم نمی رسد بهتر است از تعارف کم کنند و حداقل ساعت کاری هنرستانها را همانند دبیرستانها همان 36 ساعت قرار دهند .اگر حق و حقوقمان را نمی دهند، !
از خبرگزاری محترم انتظار داریم این مطلب را سانسور نکرده و بگذارند به گوش مسئولینی که خود را به خواب زده اند برسد تا به داد فرهنگیان شاغل در هنرستانها با این رکود موجود و وضعیت بد معیشتیمان برسند!
محمد
United States of America
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
وای من عاشق اضافه کاری مفتی ام! تورو خدا یه شغل اینجوری هم به من بدید!! هفته ایی 60 ساعت هم که باشه پایه ام. فقط اسمش شغل باشه. مسئولین محترم؟ من همه جوره پایه ام! یه شغل به من بدید بعدش برید هرچی میخواین بخوابید! من روزی 10 ساعت پر میکنم خاطر جمع!!
ارسال نظرات