گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی چه کسانی هستند؟
در حالی که تا چند سال گذشته تعداد شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان از انگشتان دو دست هم فراتر نمی‌رفت، در حال حاضر تعداد این شبکه‌ها به بیش از ۱۲۰ شبکه رسیده است.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
همه اين موارد نتكته به نكته در اذهان دلسوزان كشور ثبت و ضبط است . چه كاري ار مردم عادي بر مي آيد؟ حتي خبرنگاران رسانه ملي بعضا در پي يك معضل بارها مراجعه و با مصيبت مستندات را جمع آوري مينمايند و پخش ميكنند و بعد از چند مرتبه دست آخر ميگويند : وظيفه ما پخش اين مشكلات بود ديگر قضاوت با شما !!

محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
واقعا خسته نباشید مقاله فوق العاده ای بود .ولی شما که دستتون میرسه این صدا و مطالب رو به گوش مسئولان برسونید .مقصر اصلی این داستان فقط و فقط صدا وسیما است که با عملکرد ضعیف و فیلم های کلیشه ای و موضوعات تکراری مردم رو از خودش دور کرده و باعث شده تا مردم ساعات 8-12 شب که کانون خانواده جمع است برای پر کردن وقت خود به ماهواره پناه ببرن .مسبب و مقصر اصلی فقط صدا وسیماست .نه مردم و خانواده ها.مردم تغذیه میخواهند وقتی از جهت درست تغذیه نشوند به هر طریقی به دنبال آن می روند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
تا حالا چند تا فیلم و سریال در باره این معضل در صداو سیما ساخته شده و نمایش داده شده ؟ تا اونجا که من اطلاع دارم هیچی !
م----پ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
زمانی که صدا وسیما از پخش یک انیمیشن تولید داخل مثل انیمیشن پیام راشل کوری سرباز می زند .میتوان گفت صدا وسیما ما در حق این مردم جز صداقت و پاکی چیز دیگری را دنبال نمی کند.صدا و سیما ما حرف ندارد پخش کارتونهای مورد دار برای کودکان . کافیست بنشیند و برنامه های شبکه پویا رو دنبال کنید .بجز چند تولید داخل بقیه از تولیدات کمپانی های بزرگ صهیونیستی هستشه.ما به این صدا و سیما افتخار میکنیم.
ارسال نظرات