یونسی: امروز با تحقیر هاشمی سر خود را به باد داده‌ایم/ احمدی‌نژاد به همه سرمایه‌های مدیریتی کشور چوب حراج زد
در دانشگاه گیلان
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام گفت: ما امروز با زیر سئوال بردن هاشمی راضی شدیم که ایشان تحقیر شوند، در حقیقت سر خود را به باد داده ایم.
تعداد نظرات: ۸
یه بنده ی خدا
France
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
سر که نه در راه ولایت بود
بار گرانیست کشیدن به دوش
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
سری که در ره ولایت نباشد به جهنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
اقای یونسی بدانند که فتنه گران وطرفداران فتنه سرمایه های این کشور را بر باد دادند که هیچ اقای هاشمی را هم بیچاره کردند عالیجناب سرخ پوش را که فراموش نکرده اید چه کسانی بر علیه هاشمی جو سازی کردند همونهایی که در قالب کار گزاران و اصلاح طلبان یا مستقیم در فتنه های 78 و 88 حضور داشتند و یا جزو حامیان و یا ساکتین فتنه بودند بیچاره اقای هاشمی با علم به توطئه همین اقایان در فتنه 88 متاسفانه اونهارو همراهی کرد و از این بابت همه از دست اقای هاشمی بخاطر این کار نسنجیده اش ناراحت شدند .
sسيما
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
خوب شد احمدي نژاد تو اين مملكت پيدا شد همه كاسه كوزه ها سرش بشكنه ؟؟؟؟
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
هاشمی با ایستادن در مقابل رهبری و خود بزرگ بینی خودش به خودش چوب حراج زد و اما احمدی نژاد اگر اشتباهات این دوسال اخر را نداشت حرف نداشت و با همه این تفاسیر و با همه اشتباهاتش از قبلیها بهتر بود وحالا کار نداریم که چه توطعه هایی با هماهنگی داخل و خارج برعلیه او شد که بالاخره روزی افشا میشود و داغی به دل خیلیها گذاشت که عقده هایشان ولشان نمیکند و هر چه فحش میدهند دلشان خنک نمیشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
احمدی‌نژاد به همه سرمایه‌های مدیریتی کشور چوب حراج زدiه یا هاشمی و آقازاده ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیا وضعیت مالی هردو با هم قابل قیاس هست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسین
Kazakhstan
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
احسنت
رزمند ه 8سال دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
با سلام آقای یونسی به نظر میرسد حفظ پست ومقام آن قدر ارزش ندارد که جنایات فتنه گران را نادیده بگیرید وپیشنهاد می گردد یک بار دیگر نامه بدون سلام آقای هاشمی را به رهبر فرزانه وهمیشه بیدار مان مطالعه کنید بعد کاسه ی از آش داغ تر شوید. حتما در روز قیامت باید جوابگوی شهدا شما وامثال شما باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار