آقای هاشمی! کدام «مدعی» برای معامله بر سرخون شهدای غواص، مشغول مذاکره با «مک فارلین» آمریکایی بود؟
جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌ای:
جناب آقای هاشمی بهرمانی، روز ۲۶خرداد۱۳۹۴ را در تقویم تاریخ نگاری خود ثبت کنید و به خاطر بسپارید که بغض میلیونی  مردم تهران هنگامی ترکید که یادشان آمد، ۱۷۵ غواص شجاع ایران که توسط آواکس‌های آمریکا شناسایی و به اسارت صدام خبیث گرفتار و مظلومانه با دستان بسته زنده به گور شده بودند، در همان زمان یک نفر «مدعی» برای معامله بر سر خونشان، مشغول مذاکره با «مک فارلین» آمریکایی بود؛ آن مدعی کیست؟
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
United States of America
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
و چه کسی نماینده ی برخی مدعیان در مذاکره با آمیرام نیر برای شروع مذاکرات مک فارلین بود؟
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
ممنون از جامعه ی اسلامی دانشجویان
مهدی رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
ممنون از بچه های جامعه اسلامی دانشجویان که اینگونه روشن و مستدل مواضع این آقا بزرگ از خط خارج شده رو بهش یادآور شده اند و این نامه آب سردی بود بر جگر همه بچه حزب الله ایهایی که فقط منتظرند ولیشون الامام آیت الله سید علی خامنه ای امر کنه تا جانشون رو هم تقدیم ولایت کنند امیدوارم به عظمت این ماه تمام دشمنان اسلام انقلاب و ایران نیست و نابود بشن وفرج امام زمان هم نزدیک بشه صلوات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
زبان حال مردم مقاوم ایران آن است که لعنت خدا بر آن کسانی که با طراحی و مدیریت "فتنه ۸۸" و به منظور آسیب زدن به جایگاه ولی فقیه و شکستن حریم قانون و امنیت کشور، دشمنان جهانی را رذیلانه به "تحریم های فراگیر" علیه مملکت اسلامی ترغیب کردند و اینک نیز "مذاکرات ذلت بار" را به بهانه همان تحریم ها، بر نظام و مردم "تحمیل" می کنند.
لعنت لعنت لعنت ...
سید حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
جانم به فدای امام خامنه ای عزیز که واقعا برای ما سخت است و غیر قابل تصور که بدانیم امام خامنه ای از این خائنین و منافقین و غربزده ها چه می کشند و چطور مثلا مولایمان امام علی ع استخوان در گلو و خار در چشم صبر پیشه کرده اند خداوند امام خامنه ای را برایمان حفظ کند که اگر امام عزیزمان امام زمان عج در پرده غیبت هستند و ما را لیاقت دیدارش نیست دلمان به امام خامنه ای عزیز خوش است و وقتی چهره نورانیشان را می بینیم دلمان قرص و یادمان غرق در خدا می شود درود خدا بر امام خامنه ای عزیز و لعنت خدا بر دشمنانش باد ان شاءالله
یا امام زمان عج برگرد که دنیا با این فراغیش برایمان بسیار تنگ است
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
بی اندازه از شما عزیزان جامعه اسلامی دانشگاه ممنون و سپاسگذاریم بسیار عالی بود حرف دل امت اسلامی بود از خدا میخواهیم امام این امت را یاری کند دوست نداریم تاریخ تکرار شود وصلحی که برامام حسن مجتبی علیه السلام تحمیل شد وجام زهر امام راحلمان تکرار شود پناه میبریم به خدا!!!
کهکشان
Netherlands
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
تبارک الله... عجب نامه ای بود... دست مریزاد...
باید افشاگری کرد...
امام خمینی(ره) هم فرموده بودن که بعدها جوان ها باید بفهمن جام زهر رو چه کسی نوشاند...
الان وقتشه...
سکوت جایز نیس...

صبر امام جامعه با صبر مأموم فرق می کنه... یه جاهایی امام سکوت می کنه ولی مأموم باید افشاگری کنه...
احسنت...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
ابتدا تشکر به خاطر این متن و یه پیغام برای تمام کسانی که منتظر آقاصاحب زمان اند : به قول حامد زمانی وقت رکوعو سجده گذشتست، اینک زمان زمان قیامست.یادمون باشه مولا علی از بیکسی و تنهایی 25 سال خانه نشین شد. نکنه تاریخ دوباره تکرار شه و امامون تنها بمونه و ما خواب باشیم. نکنه سکوتمون نشانه رضا باشه؟ خوبی که از حد بگذره نادان خیال بد میکنه. عماران زمانه بیدار باشیم.
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
بسم رب الشهداء والصدیقین
به عنوان یک آزاده ی جانباز و برادر یک شهید و برادر یک جانباز قطع نخاع ، سوالات بزرگی ذهن مرا در این بیست واندی سال که از اسارت بازگشته ام پیوسته مشغول داشته از جمله :
- چرا همچنانکه امام خمینی عزیز قدس سره ره امام خطاب می کردیم و این کلمه ی امام روحی در کالبد جوانان آن روزها می دمید که کردند آنچه کردند که تاریخ باید آن شهامتها و رشادتهایی که برخاسته از رابطه ی امت امامت بود را بررسی کند.
- مگر ما انقلاب نکردیم تا نظاممان اسلامی باشد ؟ پس چرا کماکان نظام لیبرالیستی اداری ، بانکداری، بورس ووو هنوز ادامه دارد؟
- جریان پذیرش قطعنامه به چه صورت به آن مرشد یگانه ی دوران تحمیل شد و چرا ایشان تعبیر نوشیدن جام زهر را بکار بردند؟
- چرا آمریکا و ... به دنبال امثال هاشمی هستند؟!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
این نظرات ونوشته کاملا درست است ولی از نظر این جانب خیلی دست به عصا راه رفتن است خیلی مسائل از این فراتر میباشد.
دانشجویان عزیز باید متوجه باشند که هرچه اتفاقات بعد از انقلاب را کتمان کنند اقایان بیشتر وبیشتر جلو میایند و در نتیجه از ندانستن مردم استفاده کرده و دو مرتبه با تبلیغ های فراوان سر بلند میکنند و دقیقا مثل اکنون که همه چیزمان را میفروشند و اب خنک هم رویش .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ازتون ممنونم غیرت به خرج دادید.
ولی حالا که تا اینجا اومدید بابا تا آخرش برین دیگه انصافا نذارید بیانیه به همین جا ختم بشه .
بذارید این همه زحمت نتیجه بده این شجاعت رو نذارید به همین جا ختم بشه
ما منتظریم تا جواب این آقا را در پاسخ به بیانیه بشنویم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهه سادات
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
دمتون گرم واقعا...
با این انعکاس واقعیت های روشن و واضح و البته بسیار تلخ ، قلبم جلا گرفت که می بینم اندیشمندان با بصیرتی هم هنوز وجود دارند که به وضوح ریزش ها را می بینند و به وضوح مظلومیت امام خامنه ای را می بینند که خیانتها را می بینند که دنیا پرستی و دنیا طلبی ها را می بینند و .... « اسلام سفیانی را می بینند »
اجر همگی تان با آقا امام زمان عجل الله تعالی و فرجه الشریف ...
اله سادات
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
مقاله بسیار تامل برانگیز و تاثیر گذاریست ...
رحمت به شیری که نویسنده این مقاله خورده ..
بارها و بارها خوانده ام و نمیدانم که کی میتوانم از خواندن دست بکشم ...
اجرکم عندالل.......
ارسال نظرات