وزارت نفت هیچ‌یک از تحریم‌های باقی‌مانده را در داخل اجرا نمی‌کند/ هیچ تحریمی را مشروع و قانونی نمی‌دانیم
نوبخت در پاسخ به خبرگزاری دانشجو:
سخنگوی دولت گفت: قطعا دولت هیچ یک از مواردی که بدخواهان ملت بزرگ ایران به بهانه‌های مختلف از جمله تحریم‌ها به ما تحمیل کردند نه تنها به رسمیت نمی‌شناسد بلکه در جهت نفی آنها اقدام می‌کند.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
؟؟؟؟؟!!!!!!!
من دیگه حرف ندارم!
نادرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
آقای نوبخت 1)طبق توافق دولت با FATF قرار است تا سال 1396 تعریف غرب از تروریسم(حزب الله-انصار الله و سایر نیروهای مقاومت) جایگزین تعریف داخلی تروریسم(منافقین-جندالله و ...) باشد. با توجه به پرکردن گوش فلک توسط دولت و سازشکاران(اصلاح طلبان) در قضیه رعایت خطوط قرمز که فقط حرف بود و در عمل خلاف آن اتفاق افتاد شما چه تضمین محکمی می دهید؟2)در طول این دهه چندین بار طی مذاکرات انجام شده ایران بجز تعریف تروریسم و اطلاعات محرمانه نهادهای امنیتی تمام بندهای الزامی FATF را قبول کرده بود و این نهاد به خاطر مسائل باقیمانده ایران را در لیست سیاه قرار داده بود حالا می خواهید بعد از ادامه مسیر خطرناک خود تحریمی و افشای اطلاعات محرمانه بانکی نهادهای امنیتی به هدف خود برسید؟3)آیا درست نبود بجای اتکا به دشمنی که هر گونه توافقی محرمانه را افشا می کند-پایبند به توافق نیست-تحریمهای تازه وضع می کند و صراحتا با صدای بلند آرزوی نابودی ایران را دارد تکیه به توان داخلی می دادید؟ 4) آیا شرط عقل است که انسان تمام همت خود را صرف 30% علت مشکل کند؟ 70% علت وضعت نزدیک به بحرانی موجود در سو مدیریت وعدم اتکا به نیروی پرتوان و جوان داخلی است.
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
نهادهای انقلابی مااول بایدراههای دورزدن دولت خودمان ودریافت ارزازآن راپیداکنندبعدتازه بروندسراغ راه های دورزدن خارجی ها مطمئنااگردولت پس ازقبول FATFبه این نهادهاخدمت ریالی بدهداماازخدمت ارزی به آنهابه همین بهانه که اگرماهم بدهیم بازطرف خارجی قبول نمی کندسربازخواهندزد وانوقت اسم این هم خودتحریمی نیست؟ خوب دولت اسلامی بدون حفاظت اطلاعات بدون وزارت ارشادبدون سپاه هم که می شودهمان دولتی که آمریکاواسرائیل به دنبالش هستندچانه زنی نداردچراخودمان راگول بزنیم ازفردادبگوییم درودبراسرائیل مرگ برفلسطین حله باورکنیدحله حله
نادر
Germany
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
احسنت...
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
دانشجوی عزیز امرو نوبخت در جواب سوال یه خبرگداری گفته( که پرسیده بود:در قرارداد نفتی چرا بچه های ایرانی رو بازی نمیدهید(اقتصادمقاومتی)) قراردادهای نفتی برای خارجی هاست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ابن ها تعهدات زیر پوستی برجامه مثل اینکه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
آقای نوبخت چرا با وجود اینکه بیش از دو ماه است که کشاورزان گندم تولیدی خود را تحویل دولت داده اند
هنوز پولی به ما کشاورزان پرداخت نشده است.لطفا به جای وعده دادن مطالبات ما را پرداخت کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
بسه دیگه اخه تا کی میخوای دروغ بگین !!!!؟ اون دفعه هم سر امضای برجام گفتین : هیچ قرار دادی امضاء نمیشه مگر اینکه تحریم ها یکجا برداشته بشه خوب چی شد؟ هم امضاء کردین هم کلاه سرتون رفت هم دری اصفهانی جاسوس از آب در اومد هم تحریم ها فقط روی کاغذ برداشته شد و.../ خیلی وقته که چوپان دروغگو شدین ، دیگه اگر راست هم بگین ملت حرف هاتون رو باور نمیکنن
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
آقای نوبخت دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟؟؟؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار