اعتراض دانشجویان به شیوه جذب فارغ التحصیلان/ لزوم اصلاح بخشنامه وزیر نفت
در نامه دانشجویان صنعت نفت خطاب به رئیس مجلس مطرح شد
دانشجویان دانشگاه صنعت نفت ایران طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خواستار پیگیری‌ لازم جهت جلوگیری از هرگونه برخورد متفاوت و ناعادلانه با دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت شدند.
تعداد نظرات: ۲
بورسیه نفت از ساری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
۱.آقای روحانی این بود حمایت شما از جوانان؟!!این بود حق شهروندی ما نخبگان مملکت؟منشور شما ترک برداشته است آقای روحانی!!!. شنیدم قراره فردار تشریف بیارین ساری و باز هم وعده های تو خالی رو نثارمان کنید. گوشمان از این وعده ها پر هست. کمی هم عمل کنید. فعلا که یکی از عمل های شما نخبه سوزی و نابودی دانشگاه صنعت نفت با قدمت حدود ۷ دهه توسط وزیر نفت مدیر و مدبر و باسواد!!! شما بوده است که دانشجویان این دانشگاه رو با رتبه ی ۱،۲ و ۳ رقمی کنکور، بی سواد خطاب نموده است و با ابلاغیه منع استخدام ننگین اش ،خانه نشین کرده است و با دادن آمار دروغین و به دور از واقعیت،نماینده های مجلس را فریب داده است. رای من دیگر به شما نخواهد بود. من هرگز شما و مسیولین را که چشم شان را بر این ظلم بسته اند را نمی بخشم
بورسیه دانشگاه نفت از ساری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
2.آقای روحانی:من هرگز شما و مسیولین این مملکت را نمی بخشم که چشم و گوششان را بر این بی عدالتی در حق دانشجویان دانشگاه صنعت نفت بسته اند. آه من و بچه هایم و دوستانم گریبان چنین مسیولینی را خواهد گرفت. وزارت آموزش و پرورش ده هزار ده هزار تا نیرو میگیرد ،چه بورسیه و چه غیر از اون و حال آن که وزارت نفت حتی ما بورسیه ها، گردانندگان چرخ تولید را هم جذب نمی کندتا کمبود نیروی موجود به ادعای مدیران نفتی شرکت های تابعه نفت را جبران کند. آیا سازمان استخدامی کشوری قلمِ دادن مجوزش روی کاغذ وزارت نفت رنگ نمی دهد و روی کاغذ درخواست وزارت اموزش و پرورش رنگ میدهد؟ و یا وزیر نفت ما را رنگ کرده است و هرگز نمی خواهد تلاشی برای جذب مان کند؟ نکند قلم شما هم در عزلِ وزیر نفت تان رنگ نمی دهد؟!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار