میرحسین موسوی: سنجاق کراوات امیر انتظام چون سوزنی در چشمم بود!/ جاسوسی که یکباره فرشته شد
گزارش/
محمد خاتمی و حامیانش در ابتدای انقلاب به انحای مختلف در نقد نهضت آزادی بر یکدیگر پیشی می‌جستند یکباره ژست عزا گرفتند. تا جایی که میرحسین موسوی روزی میگفت سنجاق کراوات امیرانتظام چون سوزنی در چشم من است، امروز اعوان و انصارش مدعی وراثت فکری سخنگوی دولت موقت شده‌اند!
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
البته شکی نیست که امریکایی ها برای ایجاد شکاف در صف متحد انقلاب افرادی را بعنوان جاسوس وهمکار معرفی میکردند از طرفی غرب هم این انقلاب ضد کمونیست های شرق را میخواست نباید زود همه را متهم کنید وگرنه اگر بنا بر جاسوسی باشه این جریان انقلاب هم در غرب رهبری وهدایت شد حقوق بشری ها که ساواک سیستم شاه را محکوم کردندو بعد هم پاریس وخبرگزاریهاویک محل در پاریس وهواپیمای اختصاصی وراه ندادن شاه وپس اینها را کنار هم بگداری یک نتیجه بدتر میگیری پس اشتباهات پدرنتان را که منجر شد میلیونها نفر کشته وشهید بشن را تکرار نکنید مواظب باشید انسان جائز الخطا ست چون پیامبران از خدا پیام میگرفتن اشتباه نمیکنند بشر اشتباه میکند انسان حیوان ضاحک است شما بخاطر اینکه ال منال گیر پدراتون اومد مغزتان نمیتواند مفاهیمی را درک کند دزدی ومال حرام حالا هی بگو کروبی وفلان فلین همه اشتباه کردند انهایی که به اشتباه خود پی میبرند تا ابد در جهنم نمیمانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
خدایا چنان کن سرانجام کار توخشنود باشی ومارستگار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
چرا هر چیزی که تو تخیلتونه می نویسید؟ مردم دیگه ساده نیستند. فکر میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
اینجاست که گفته اند ...یروز اهل نوازش ....یروز دشمن سازش
ناشناس
Netherlands
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
اصلاح طلب،اصولگرا دیگه تموم ماجرا. دعوای زرگری دیگه جواب نمیده آقایون. به وضع مملکت برسید که به علف خواری نیفتیم از بدبختی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
خخخخ خائنین مثل سگ افتادن جون هم.کلا اصلاح طلبها یعنی سلطنت طلبها نوکر امریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
همان دولت خائن که قرار داد خرید اف ۱۶ ها را لغو کرد و تنها اف ۱۶ که به ایران آمده بود پس داد و قصد فروش اف ۱۴ ها را هم داشت.
همان دولت خائن که هیات حل اختلاف و حسن نیتش کردستان را تقدیم کومله و دموکراتها کرد و آنهمه پاسدار را سر بریدند.
همان امیرانتظام که خودش در اقدامی مشکوک وعده نشدنی رایگان شدن آب و برق را به مردم داد (۸ اسفند ۵۷) گویی که هدف انقلاب آب و برق بوده است. امام خمینی هم قاطعانه واکنش نشان داد (۱۰ و ۱۱ اسفند) که به آب و برق اکتفا نکنید هدف انقلاب فراتر از این حرفها بود.
اما دیدید همان ملی مذهبی های خائن صدای امام خمینی روز ۱۱ اسفند را روی تصاویر سخنرانی ۱۲ بهمن میکس کردند و جاز زدند امام خمینی با وعده آب و برق مردم را فریب داد.
وقتی هم که این نکته را تذکر می دهیم کامنتهای ما را از سایتهایشان حذف می کنند. در یوتیوب که زیر کلیپ جعلی آنها نظر می گذاریم نظرم بلاک می شود و جز برای خودم قابل خواندن نیست.
وقتی هم این همه رذالت و خباثت حضرات ملی مذهبی را یادآوری می کنیم می گوید غیبت نکنید! و بگذارید ما به تهمت ها ی ناجوانمردانه خود علیه امام خمینی و انقلاب اسلامی ادامه دهیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
والله اول انقلاب از این تحفه ها در هسته انقلاب زیاد بود مانند قطب زاده، بنی صدر ، یزدی و ...
ناشناس
Germany
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
صادق فرامرزی:
همیشه مهمترین حسرت معتقدان به انقلاب شکاف میان زمانه آنها که انقلاب کردند با اینها که قرار است آن را حفظ کنند بوده... دنیای انقلاب کرده ها مملو از "اینگونه باید بشود" های زیبا بوده و دنیای حفظ کنندگان انقلاب مملو تر از "حالا دیگر اینگونه شده است" های زشت و کریه المنظر... آنها که انقلاب نکرده بودند اما می خواستند حفظش بکنند سوالشان این بود که چرا و چه شد که از محمدعلی رجایی رسیدیم به حسن روحانی... از طالقانی رسیدیم به امامی کاشانی... از شهید تندگویان رسیدیم به بیژن زنگنه... از حسن آیت رسیدیم به مصطفی کواکبیان...

ما از خیلی های دیگری که مردم به عشق شان انقلاب کرده بودند رسیدیم به کسانی که مردم شاید نخواهند به عشق شان انقلابی را حفظ کنند، ما با همه این شکاف ها و اشخاصش، با همه شعارهای مسخ شده و کارنامه های سیاهش کنار آمدیم اما انتظار مقابل به مثل شدن این مساله را دیگر نداشتیم؛ ما انتظار نداشتیم که جبهه مقابلمان پر بشود از رضا پهلوی و محمد حسینی و مسیح علینژاد!!!... ما انتظار نداشتیم که از مناظره های نسل اول که میان بهشتی و کیانوری برگزار می شد برسیم به کل کل کردن هشتگی با سلطنت طلب ها... ما انتظار نداشتیم که از نهضت آزادی برسیم به ری استارت، از حزب توده با سه ربع کیلو سیبیل برسیم به کمپین چهارشنبه های سفید، از رادیو بی بی سی برسیم به تلگرام آمدنیوز، از خانه تیمی برسیم به دکل برق خیابان، از انتحاری چریک‌ ها برسیم هشتگ براندازم... ما از جهت مقابلمان خیلی پسرفت کردیم.

نسل اول سرش را بالا می گرفت و می گفت در حال مبارزه با چه کسانی است، ما سرمان را پایین بیاندازیم و بگوییم جبهه مقابلمان کیست؟ به نظر جنگیدن با اینها سخت تر است، مثل آن می ماند که چهارتا کودک بچه ننه بخواهند اذیتت کنند و تو بگویی اگر بزنم زیر گوششان می گویند زورش به بچه رسیده و اگر نگاهشان کنم می گویند از پس دو تا الف بچه ها بر نیامده!

کاش داغ این روزهایمان پسرفت همین به ظاهر خودی ها بود نه مبتذل شدن جبهه مقابل. ما انتخاب نکردیم که با اینها مبارزه کنیم، ما قرار است با کسانی دهان به دهان شویم که چوب دو سر فلانند، نه رویمان می شود که سطحمان را اندازه آنها پایین بیاوریم نه می شود از سروصدای بچه بازی شان چشم پوشید؛ ما به زمان خوشبین بودیم و فکر می کردیم هرچه بگذرد این جنگ مردانه تر میشود اما کودکانه تر شد، کاش بجای هم گروه شدن با نونهالان در همان رده بزرگسالان به گروه مرگ می خوردیم تا حتی حذف شدن در آن هم افتخار باشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
چقدر وطن فروشهایی هست. -خدا یا ، نابود کن همه وطن فروشان و غربگراها را
ارسال نظرات
آخرین اخبار