اتهامات بی‌شرمانه وزیر خارجه انگلیس در آستانه سفر به ایران
دفتر وزیر خارجه انگلیس در آستانه سفر وزیر خارجه این کشور به تهران در ادعایی بی‌اساس فعالیت‌های ایران را ریشه اصلی مشکلات منطقه معرفی کرد.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
اصلا این ها که زیر تمام تعهداتشان می زنند و کاری نکرده اند چرا باید بیاییند ایران اون هم با پرویی می گویید ایران باید به برجام پایبند باشد تا ما هم پایبند باشیم مسئولان با پذیرفت او در ئنیا نشان می دهند چه آدم های ضعیفی هستند او دارد به شعور مردم ایران توهین می کند مگراصلا این کشورها کاری در قبال برجام کرده اند که با وقاهت می گویند ما تا زمانی که ایران پایبند باشد به برجام پایبندیم اصلا آنها مگر پایبند بوده اند . این چه حرف و ادعای کذبی هست . چرا این افراد تو شرایط سخت ایجاد شده از طرف شان باز طلب کارند این نشان از یک سری مدیران عقب افتاده عقلی نیست . تازه می خواهد مزدورانشان هم آزاد شوند خیلی هنر کرده اند تازه طلب هم دارند . این هم وقاهت برای برخورد با مردم ایران تنهابه واسطه مسئولان متصور است /.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
نماینده خبیث دولت روباه پیر به ایران می آید،هر چند غرب زدگان وطنی با حضور نماینده دولت استعمار گر پیر به دست افشانی و پایکوبی خواهند پرداخت ولی نیروهای انقلابی باید بهوش باشند حضور این افراد و نمایندگان روباه پیر در طول بیش از 100 سال گذشته در ایران منفعتی جز خباثت،توطئه،خیانت ،کشتار و تفرقه برای ایران اسلامی به بار نیاورده است مروری بر تاریخ گذشته موید اوج خباثت این رژیم -ایجاد کننده ی و حامی رژیم صهیونیستی در قلب کشورهای اسلامی -خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
وزارت خارجه جواب بدهید چرا؟ یک نفر می گفت آقای قاسمی خیلی زرنگ بعداً معلوم شد نه!!!!! زرنگ است برای لا پوشانی
ارسال نظرات
آخرین اخبار