سیف: حکم انفصال من به بازار ارز ربطی نداشت
سیف در نامه‌ای خطاب به عادل آذر نوشت: صدور حکم انفصال برای اینجانب و برخی از همکارانم، هیچ‌گونه ارتباطی به تصمیمات متخذه و اقدامات انجام شده توسط بانک مرکزی در مورد بازار ارز نداشته است.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
واقعا جای تاسف دارد . آقای سیف خودشان اقرار می کنن مشکل برای دادن اطلاعات به دیوان داشته اند چرا؟ همین موارد خاص و برخوردها همیشه زمینه فساد را شکل داده ؟ بعد هم آنچنان آیات و روایات را منتشر می کنن که گویا ظلمی فجیع در حق ایشان شده !!!! نتیجه کارها و لاپوشانی ها و مخالفت با بررسی اسناد مالی باعث همین دزدیها شد. همون آیات و کلام خدا جواب شما را بدهد. تو کشور ما کسی اعتراف به اشتباهاتش نمی کند جای تاسف همه طلب دارن و مظلوم واقع شده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
آقای سیف مگر در کشور اطلاعات سری و محرمانه داریم . که دیوان که تنها ارگانی هست که به کار شما نظارت دارد نباید آن را ببیند . این چه حد مظلوم نمایی است همین سری و محرمانه هاست که سر از ترکیه و بانک های آمریکا درآورده .آقا شما اصلاح طلب ها نه گروه بعدی مثلا اصول گرایان بیاییند در بانک مرکزی باز به دیوان بگویند آقا بعضی اطلاعات محرمانه و سری اسیت خوب این کشور که دیگر سرو سامانی ندارد هر گروه تا ته ثروت مملکت رو به تاراج نبرد دست نمی کشد این مملکت صاحب دارد و مردم صاحب آن هستند . باید هر جا و هر سازمانی حساب و کتاب داشته باشد . واقعا آیات و روایات خودتان خوانده اید و قبول دارید !!! حق مردم پس حق تک تک مردم ایران تو این دزدیها گردن شما با صاحب همان آیات واگزار تان می کنیم این قدر بیحیا ثروت مردم ایران به تاراج رفته اون وقت
نقش بر باد رفته رو بازی می کنید و شرم وحیا ندارید.
اون خزانه خزانه مردم ایران نه صندوقچه ننه شما که محرمانه داشته باشه کاش کسی بفهمه که این مملکت صاحب داره مردم صاحب این کشورند نه هیچ کس دیگری ..که فکر می کنن ارث پدرشان !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
به هرچی ربط داشت قدرتت را نشان دادی که می توانی زور بگویی و کارمندان و کارگران ساده را به این روز بنشانی روی پل صراط جلویت را می گیرم ... بدرود
ارسال نظرات
آخرین اخبار