به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار شد.
جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جایزه کشوری است که براساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران جهت شناسایی واحدهای برتر در زمینه های مختلف ICT و انتخاب برترین های آنها برگزار می شود.
این جایزه همه ساله بر مبنای کیفیت محصول و براساس نتایج ارزیابی ها به شرکت ها، بانک ها، دانشگاه ها و سایر سازمان های فعال و مجاز دولتی و خصوصی که متقاضی حضور در فرآیند جایزه باشند اعطا می شود.
در این مراسم اسامی شرکت های برتر ICT در سه سطح گواهی نامه اهتمام به کیفیت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک تا چهار ستاره و تندیس برنزین سینین و زرین به منتخبین اعطا شد که به شرح زیر است:
گواهی نامه اهتمام به کیفیت: فناور کار/ بانک سینا/ بانک سامان/ پیشگامان کویر آسیا/ اصفهان نت/ انتقال داده رهام داتک.
اشتهار به کیفیت یک ستاره: آریانا گستر اسپادانا برای خدمات ایترنت پرسرعت/ بانک آینده برای خدمات بانکداری الکترونیک/ شرکت تحقیقاتی آزمون کیفیت برای ارائه خدمات نگهداری و تامین تجهیزات مخابراتی/ شرکت مخابرات استان تهران برای ارائه خدمات تلفن ثابت و دیتا/ شرکت ضحی کیش برای ارائه خدمات تلفن ثابت.
اشتهار به کیفیت ۲ ستاره: شرکت کلید طلایی جهان معاصر برای سرویس ارزش افزوده در دفتر تلفن همراه/ شرکت مخابرات خراسان رضوی برای خدمات تلفن ثابت و دیتا/ شرکت دانیال کیا برای ارائه خدمات نگهداری و تامین تجهیزات مخابرات.
اشتهار به کیفیت ۳ ستاره: شرکت مبین نت برای ارائه خدمات در دفتر وایمکس.
اشتهار به کیفیت ۴ ستاره: شرکت ارتباطات سیار برای ارائه خدمات تلفن همراه.
و تندیس برنزین این مراسم به شرکت انتقال آسیا تک برای ارائه خدمات اینترنت ADSL 2+.
از میان شرکتهای شرکت کننده در چهارمین جایزه ملی کیفیت ICT شرکتی شایسته دریافت تندیس زرین و سیمین این دوره شناخته نشد.
معلومه که این شرکت ها پول دادن تا این جوایز و عناوین رو کسب کردن