به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در تابستان جاری یکی از بزرگترین و البته غیرقابل پیشبینیترین انتقالات دنیای فوتبال رخ داد و کریستیانو رونالدو خیلی ناگهانی از تیم فوتبال رئال مادرید به یوونتوس منتقل شد. این انتقال خیلیها را به وجد آورد، اما باید دید از نظر بزرگان دنیای فوتبال رفتن کریس به یووه چه معنایی دارد.
برای مثال باشگاه بایرن مونیخ آلمان ارزیابیای خاص درباره انتقال رونالدو به یووه داشته است. مدیر مارکتینگ و برنامهریزی این تیم، یورگ واکر، مدعی شده حتی اگر شرایط فراهم بود هم او و باشگاه آلمانی حاضر نبودند ستاره پرتغالی را جذب کنند.
واکر در این باره این چنین گفت: از نظر مارکتینگ این انتقال انتقالی موفق نیست، شاید در باشگاههای دیگر این انتقال موفق باشد، اما برای بایرن مونیخ این طور نیست. به این دلیل که ما معتقدیم برند یک فوتبالیست هرگز نمیتواند باارزشتر از برند باشگاه باشد.
او در ادامه گفت: کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس رفت، اما این انتقال هرگز نمیتوانست در بایرن مونیخ انجام شود.