منصور ناصری، معاون بازرگانی انتشارات کانون پرورش فکری در گفتوگو با خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، گفت: کانون پرورش فکری و نوجوانان همیشه مشتریان ثابت خود را داشته است با این حال نسبت به سال گذشته مشتریان نه تنها کانون بلکه همه انتشارات کاهش یافته است.
وی درباره نحوه اطلاعرسانی نمایشگاه کتاب ادامه داد: اطلاع رسانی بسیار ضعیف بوده است و کسانی که از شهرستانها و حتی تهران برای خرید کتاب به نمایشگاه میآیند، سرگردان میشوند و نمیتوانند کتاب های خود را به راحتی پیدا کنند.
معاون بازرگانی انتشارات کانون پرورش فکری اضافه کرد: غرفه این موسسه باید در وسط سالن حوزه کودک و نوجوان برپا شود؛ چون این مسئله باعث تزریق مخاطب به سایر غرفههای مربوط به کودک نیز میشود.
ناصری در پایان خاطر نشان کرد: پروژه کتاب رمان نوجوان با استقبال مخاطبان روبهرو شد و همچنین اکثر کتابهایی که در اواخر سال 91 چاپ کردیم، نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.