به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، احمد اکرامی با اعلام این خبر گفت: گزارش آمار فراواني پيام هاي 137 منطقه نشان از کاهش چشمگیر تماسهای تلفنی شهروندان دارد. در آبان و آذر سال جاری در مقايسه با مدت مشابه در سال گذشته، پیام های مردمی به ميزان 40 % كاهش یافته است.
بر اساس آمار تعداد تماس هایی که از سوی شهروندان منطقه با این سامانه برقرار شده بیش از 2000 پیام کاهش داشته است.
رئیس سامانه 137 منطقه 6 افزود: میزان فراوانی پیام های 137 منطقه 6 در آبان ماه امسال 3387 مورد و سال گذشته 5771 مورد ثبت شده است. ناحیه یک با 471 پیام، کمترین آمار فراوانی پیام ها را به خود اختصاص داده است.
وی همچنین مهمترین دلایل کاهش پیام های ثبت شده در این سامانه را نظارت همه جانبه در همه حوزه ها از جمله خدمات شهری، حمل و نقل، فعالیت های عمرانی و... دانست.
به گفته اکرامی با اتخاذ تمهیدات نظارتی و بازدیدهای گروه های نظارتی تلاش شده تا قبل از تماس شهروندان، مشکلاتی که در شهر وجود دارد، در اسرع وقت رفع شود تا رضایت مندی شهروندان را در پی داشته باشد.