به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با حضور در همایش سراسری مدیران این سازمان گفت: برای بهبود روند بازرسی در تامین اجتماعی، بانک کدپستی را از اداره پست دریافت کردیم. ما ۳ میلیارد سابقه ناشناس را در دست داشتیم که باید برای اصلاح کار وارد میدان می شدیم. با الکترونیک کردن روند بازرسی توانستیم ۵۰۰هزار نفر در نیروی انسانی سازمان تامین اجتماعی صرفه جویی کنیم. این طرح برای بهبود بهره وری سازمان تاثیر بسزایی داشت.
معاون فنی سازمان تامین اجتماعی در نهایت با برشمردن اقدامات الکترونیک این سازمان گفت: امروز درصدد الکترونیک کردن هویت بیمه شدگان هستیم. این امر برای ایجاد رضایت عمومی بیمه شدگان و کم شدن زحمات مراجعه کنندگان صورت پذیرفت. خدمات الکترونیک تامین اجتماعی همگی در راستای بهبود کیفیت خدمات برای بیمه شدگان می باشد.