با اعلام نتایج دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ، خانواده روابط عمومی شهرداری اصفهان با کسب بیش از ۱۰ مقام در بخش های مختلف توانست جزو برترین های این جشنواره شناخته شده و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از آن خود نماید.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور جمعی از اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی در محل خانه هنرمندان ایران برگزار و از برترین آثار در حوزه نشر چاپی و الکترونیکی در ۲۷ رشته تجلیل و تقدیر به عمل آمد. شهرداری اصفهان نیز با ارائه آثار و تولیدات خود از واحد تبلیغات و سازمان فرهنگی تفریحی در توانست در بخشهای مختلف این جشنواره حائز رتبه برتر شده و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از آن خود نماید.
رتبههای اخذ شده روابط عمومی شهرداری اصفهان
در این جشنواره که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی کشور برگزار شد بیش از ۱۵۰ سازمان و ارگان حضور داشتند که روابط عمومی شهرداری اصفهان در بخشهای عکس و صفحه آرایی رتبه اول، در بخش گزارش و مصاحبه و سرمقاله و مقاله و بروشور رتبه دوم در سطح استانی را از آن خود کرد. همچنین سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نیز موفق به کسب ۴ رتبه اول در بخشهای تبلیغات مکتوب، رسانههای اجتماعی، ویژه نامه و اینفوگرافیک شد و در بخش وب سایت نیز رتبه سوم را به دست آورد.
در این مراسم دکتر مختاریان از اساتید برجسته روزنامه نگاری و مدرس دانشگاه علامه طباطبایی با اذعان به اینکه تولیدات شهرداری اصفهان جزو کارهای فاخر و برجسته در جشنواره به شمار میرود تاکید کرد: تلاش و زحمات روابط عمومی شهرداری اصفهان را به فال نیک گرفته و افتخارات کسب شده را به همه اعضای این روابط عمومی تبریک عرض مینماییم.
چکیدهای از بیانیه هیات داوران جشنواره
چکیدهای از بیانیه هیات داوران جشنواره بدین شرح است: امسال بر پایه فراخوان انجمن متخصصان روابط عمومی بیش از ۱۵۰۰ اثر در ۲۷ شاخه فعالیتی به دبیرخانه جشنواره ارائه شد که این امر حکایت از استقبال چشمگیر ازجشنواره همچون سالهای گذشته دارد.
بررسی آثار و مستندات حاکی از آن است که گرچه انتشارات الکترونیکی و چاپی روابط عمومی به لحاظ کمی از رشد و تنوع قابل توجهی برخودار شده است، اما همچنان نیاز به برنامه ریزی به لحاظ توسعه کیفی تولیدات انتشاراتی بویژه درحوزه استفاده از تکنیکهای جدید نشر الکترنیک در روابط عمومیها احساس میشود و برخی از رشتههای مورد ارزیابی از رشد مناسبی برخوردار نیستند و امکان انتخاب برای داوران جشنواره را محدود میساخت. هیات داوران جشنواره ضمن تقدیر از تمامی روابط عمومیهای کشور که با حضور خود در برپایی این رویداد علمی بر شایستگی آن افزودند، بر استمرار و تسری آموزشهای علمی و کاربردی بیش از پیش تاکید و توصیه دارد.
موفقیت روابط عمومی شهرداری اصفهان در جشنوارههای مختلف
مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان در طول دو سال اخیر توانسته است در جشنوارههای مختلف حضور پیدا کرده و رتبههای مختلفی را از آن خود نماید که از آن جمله میتوان به کسب ستاره مدیریت روابط عمومی در مراسم نکوداشت روز روابط عمومی، درخشش در دوازدهمین جشنواره روابط عمومیهای استان اصفهان، کسب رتبه برتر در بحث نماز در کشور و... و. اشاره کرد. ایدههای بروز و نو از مهمترین سیاستها و برنامههای از پیش تعیین شده در روابط عمومی شهرداری اصفهان بوده و هست به طوری که در طول دو سال گذشته تاکنون در این بخش ایدههای مناسب با رویکرد زندگی شهری محقق و مورد رضایت شهروندان و متولیان امر قرار گرفته است. امروزه بهره گیری از تولیدات مکتوب و انتشارات و تبلیغات از ارکان مهم و اساسی در ارائه توانمندیها به شمار میرود و روابط عمومی شهرداری اصفهان این مهم را در صدر سیاست و اقدامات خود قرار داده است.