همایش بازاریابی گردشگری پایدار ۱۱ اردیبهشت ۹۸ در دانشگاه گیلان برگزار میشود.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بازاریابی گردشگری پایدار ۱۱ اردیبهشت ۹۸ در دانشگاه گیلان برگزار میشود.
برجسته کردن ضرورت و نقش سرنوشت ساز بازاریابی گردشگری در توسعه پایدار مقصدهای گردشگری، ارائه و آشنایی با روشهای نوین بازاریابی گردشگری، جلب نظر سیاستگذاران و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به بازاریابی گردشگری، تشویق اندیشمندان و صاحبنظران بازاریابی و گردشگری و حوزههای مرتبط به ارائه دستاوردهای علمی، از اهداف این همایش است.
لازم به ذکر است، مدیریت بازاریابی در گردشگری پایدار، نقش بازاریابی گردشگری در توسعه اقتصاد گردشگری، تجربههای موفق بازاریابی گردشگری در جهان، برند (نام و نشان تجاری) در گردشگری، نقش رسانههای جدید در بازاریابی گردشگری از محورهای اصلی و تخصصی همایش است.