مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه تلاش داریم تا لبنیات از سبد خرید خانوادهها حذف نشود، گفت: به این منظور، تدبیر جدیدی اندیشیده شده که از اول مرداد به اجرا در میآید.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد گفت: با عنایت به اینکه افزایش قیمت محصولات مختلف از جمله مواد لبنی همچون شیر که به صورت مستقیم با سلامت جامعه سر و کار دارد، باعث کاهش مصرف این محصولات شده است، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با همکاری قابل تقدیر سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و هماهنگی خوب صورت گرفته با انجمن صنایع فرآوردههای لبنی، نسبت به اجرای طرح تازهای اقدام میکند.
وی با اعلام اینکه در قالب این طرح، ۱۴ قلم انواع محصولات لبنی همچون شیر، ماست و پنیر با ۱۰ درصد پایینتر از قیمت مصرفکننده در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران به شهروندان عرضه میشود، خاطرنشان کرد: این طرح که به منظور جلوگیری از حذف لبنیات از سبد مصرفی شهروندان طراحی شده، با هدف کمک به سلامت شهروندان اجرا میشود.
به موجب این طرح که از صبح فردا اول مرداد در ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار تهران اجرا میشود، ۱۴ قلم محصول لبنی شامل شیر بطری کم چرب، نیم چرب، پر چرب و کاملاً چرب، شیر استریل تتراپک کم چرب و پر چرب، شیر نایلونی کم چرب، ماست ۹۰۰ گرمی کم چرب و پر چرب، ماست دبهای دو و نیم کیلوگرمی کم چرب و پر چرب، پنیر یواف ۴۰۰ گرمی و پنیر تتراپک ۲۱۰ گرمی و ۵۲۰ گرمی با تخفیف ۱۰ درصدی نسبت به قیمت درج شده روی محصول به مصرفکنندگان عرضه میشود.