مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: عرضه محصول بدون برچسب قیمت در میادین میوه و تره بار ممنوع است و تمام بهرهبرداران در میادین مکلف به رعایت دقیق این موضوع شده اند.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد با اشاره به آسیبهای ناشی از عدم نصب برچسب قیمت بر روی محصولات، افزود: نداشتن برچسب، علاوه بر فراهم آوردن امکان تخلف از سوی فروشندگان، قدرت تصمیمگیری و انتخاب شهروندان را نیز کاهش میدهد.
وی با برشمردن سه اصل «شفافیت»، «پاسخگویی» و «قانونمداری» به عنوان محورهای «کارآمدی» هر سازمان، اظهار کرد: در چارچوب این اصول سهگانه، بهرهبرداران، مکلف به نصب برچسب قیمت براساس نرخنامههای تعیین شده از سوی این سازمان هستند و مدیران میادین میوه و تره بار بر حُسن انجام این کار نظارت مستمر و مستقیم داشته و در دفاتر تکریم ارباب رجوع، پاسخگوی شهروندان هستند.
راد، افزایش شمار مراجعهکنندگان به میادین میوه و تره بار را یک فرصت برای ارائه خدمت بی منت به شهروندان دانست و تصریح کرد: اعتماد شهروندان به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، مسئولیت ما را سنگینتر میکند و تلاشمان این است تا با ارتقای کیفیت و افزایش کمیت خدماتی که ارائه میکنیم، قدردان اعتماد شهروندان باشیم.
عضو ستاد تنظیم بازار کشور، ضمن توصیه به شهروندان برای عدم خرید از مراکز و فروشگاههایی که برچسب قیمت بر روی محصولات ندارند، خاطرنشان کرد: هر گونه اصلاح فرآیند عرضه و تقاضا، نیازمند مشارکت عمومی است و ما امیدواریم با همراهی و همکاری عموم شهروندان، علاوه بر کاهش تخلفات واحدهای صنفی، شاهد ثبات قیمتها در بازار باشیم.