به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روحالله محمد حسینزاده مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در حاشیه بازدید از مجتمعهای خدماتی، بهداشتی و رفاهی بینراهی در مسیر زائران اربعین گفت: شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از سوی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مسئول و مأمور ساخت مجتمعهای خدماتی و رفاهی بینراهی در شهرهای مختلف ایران است.
او با اشاره به خدماترسانی به زائران در مسیر اربعین، تصریح کرد: در کنار این مجتمعهای خدماتی و رفاهی، موکبهایی برای خدماترسانی به زائران ایجاد شده است. زحمات مدیرانکل استانها را در این زمینه نباید نادیده گرفت، آنها بر خدماترسانی زائران نظارت میکنند.
حسینزاده افزود: در کنار مجتمعهای خدماتی و رفاهی استانهای همدان، آذربایجان غربی، ایلام و کرمانشاه، موکبهایی ایجاد شده است که خادمان مشغول خدمترسانی به زائران هستند.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی تصریح کرد: امیدوارم با هماهنگیهایی که با وزارت کشور انجام میشود، بتوانیم در سالهای آینده کمک جدیتری به ستاد اربعین و زائران حرم امام حسین (ع) داشته باشیم. همچنین برای مسیر اربعین باید فکر جدیتری شود.
او در مورد سایر خدمات وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی به زائران حرم امام حسین (ع) گفت: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر توسط معاونت گردشگری در استانها پیگیری میشود و بخش اعظمی از مدیرانکل در استانها درگیر کار هستند.
حسینزاده تصریح کرد: غرفههای صنایعدستی در شهرهای مرزی مانند مهران و قصر شیرین راهاندازی شده است.