به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، بیل گیتس طی سخنانی اعلام کرد برخلاف اینکه گوگل محصول قدیمی تری نسبت به بینگ تازه وارد است اما هر روز در حال بهتر شدن و بهروز شدن است و در کل بینگ محصول بهتری است.
با توجه به اینکه تنها 3 سال از عرضه محصول بینگ گذشته است اما بعد از یاهو و گوگل در رتبه سوم قرار دارد که با توجه به تازه وارد بودن این محصول نسبت به دو محصول دیگر این آمار قابل توجه می باشد.
بیل گیتس در پاسخ به سوال یکی از کاربران Reddit که از او پرسید آیا شما واقعا از بینگ استفاده می کنید، گفت: واقعا بینگ محصول بهتری است که باید در مورد این چالش تلاش کنیم. من نیز طرفدار بینگ هستم و تلاش برای بهتر کردن بینگ برایم جالب است.
نکته جالب و قابل توجه این است که بیل گیتس در پاسخ به سوال در مورد اینکه از چه موتور جستجویی استفاده می کند، سکوت کرد.
همچنین نتایج آمارها از ماه سپتامبر سال گذشته حاکی از آن است که 33 درصد کاربران گوگل قصد تغییر موتور جستوجوی خود به بینگ را دارند. اما باید دید که در عمل و با گذشت زمان چه اتفاقی رخ خواهد داد.
با وجود اینکه بینگ با دستاوردهای کوچک اما منسجم به وجود آمده است تنها 16 درصد بازار آمریکا را در اختیار دارد و سهم این موتور جستجو از بازار جهانی اندک است.
نتیجه گیری در مورد اینکه واقعا کدام موتور جستجو بهتر است را باید به کاربران سپرد اما با همه ی اینها گوگل هنوز پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین موتور جستجو می باشد.